På återseende Cattis!

Idag har varit en toppen dag, ytterligare en vet ni!

För Catrin har fått en familj till 99% säkerhet i Issaquah, så min insats med att köra henne dit var verkligen värt resan! Issaquah är fint, det tar med bra flytande trafik 40 minuter från mig dit.. 

Så ja om en cirka vecka får jag träffa min skatt igen, och då ska det bli playdates och en massa hitta på med "våra" barn. Sista veckan i Maj ska hon även bo hos mig för då behöver inte hennes nya familj henne :) Det gillas skarp! 

Skönt att denna hemska process är över. Att vara i rematch är en frustrerande, oviss, skrämmande och läskig sak. Tur att allt ordnade sig.. 

Jag ska snart köra henne till flygplatsen. Jag kommer vara riktigt tröttis sen och kasta mig i sängen! 
 
Ja, idag efter hennes samtal, möte, intervju med sin nya blivande familj så körde vi till Bellevue Square Mall och köpta en massa mineral smink. Cattis blev sminkad och köpta även detta braiga smink.. 

Sen blev det hem och jag jobbade i två timmar. Vi åt här med familjen, körde sen till Everett Mall och gick en sväng. Cattis var så generös (utan att veta det riktigt, hon trodde det handlade om att runda upp med en dollar och donera till något) men hon donerade kaffe till amerikas trupper till ett värde av 13 dollar! Det ni, det kallar jag jävligt generöst! HAHHAH sen står vi och dansar i väntan på att  det ska bli grön gubbe så vi kan gå över övergångsstället och inser inte att vi missar den gröna gubben och får skynda oss över och alla skrattar i sina bilar hahah :) SKÄMMIGT ELLER? 

Jag fick köpt ett läderband till mitt smycke jag gjorde förra helgen.. 

Nej nu har jag inte så mycket tid mer, vi ska snart köra.. Förresten så börjar det ju NÄRMA sig den 4 July eller vad hahahha!! Kolla Mamma så mycket som redan finns och det är hela 50 dagar kvar tills den 4 July.. :) 




Nej nu ska vi köra. och Catrin slog förresten precis sin lilltå så monsterhårt i sängkanten så hon nästan gråter. .hhahahahhahhaa

Hörs mer imorgon!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Ännu en gång SUPER GRATTIS det känns som du har ju vunnit största vinsten på ett Lotteri...Ja din vän

CATTIS....<3<3<3 Vilken lycka....Jag gläds med er båda 2 o just nu befinner ni er på flygplatsen för hon ska bara hem om o packa ner sina saker....Jag ser fram emot att träffa henne när vi kommer o kanske hon hänger med en sväng till Minneapolis den 15 juli....Fortsätter hålla mina tummar....Natti natti o ser fram emot en litet skype samtal din lunch imorron...Massor av kärlek till dej från mej....Förresten shit vad många 4 juli saker dom har tagit fram o som jag letade till Patrick när jag var där senast, nu kan man frossa i dom...Ha det bäst o Love you..<3<3<3

2010-05-11 @ 06:40:10
Postat av: Peter

Grattis till Cattis och att det ordnade upp sig Köp en lott nu.... =D

2010-05-11 @ 12:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0