Regnigt, muligt och kvavt himla svagt

Idag då ja, 18 maj.. Liksom vad är det för något speciellt. Nej ja inget alls..

Jo det innebar tvättdag för mig och även dagen då städerskan kommer.

Hela förmiddagen lekte vi i garaget. Nu är det inte bara en lekhage utan hea garaget är en lekhage.. :) Det gillas, mycket större och pojkarna älskar det.. De springer runt, tempot är FULLT ÖS MEDVETSLÖS! Kundvagnar, bilar och bollar flyr runt i en väldans fart.. Skratt, glada skrik och kärlek sprider sig i hela garaget :)

Pojkarna åt så duktigt, det var nuggets, gröna bönor (hericoverts, stavning?? hahah) och pasta med blåbär som efterrätt.. Alla delar av måltiden gillades och åts upp med god aptit! Det gör hela min dag! Går lunchen bra så är dagen räddad! 

Under deras nap pratade jag med Mamms, Cattis, Angelica, Gunilla.. PAPPA, KOM IN PÅ SKYPE IMORGON! Saknar dig, måste prata med dig.. Har ringt flera dagar i rad nu då du är inloggad. Är inte ditt ljud på eller? :) 

Givande samtal! 

Jag hann till och med, för ovanlighetens skull läsa lite i min fruktansvärt braiga bok! Innan Dex vaknade, då var även Nic vaken men jag fick Nic till att somna om med Dexter på armen.. Så Nic sov i ytterligare 1½ timme.. Så 3 timmar totalt för Nic och Dexter 1½.. 

Så medan Nic sussade vidare checkade Jag och min Polare Dex in lite små tecknade filmsnuttisar på datorn och sen kastade vi boll på nedanvåningen.. Mys på det!♥  

I eftermiddags när Nic också vaknat blev det lite snacks.. Sen hotta jag in dem i bilen och så körde vi till Safeway för att köpa servetter.. När jag kommer fram inser jag att jag klart inte fått med mig någon av vagnarna i bagaget.. Så det blev till att förklara för mina små änglar att nu fick de uppföra sig, hålla mig i handen och lyda..

In till affären går vi hand i hand, hittar servetter.. Alla ooaaaahhr och åååhhhaaar sig och tycker det är super gulligt! heheh sött!

De var 2 för 5 dollar eller 1 för 2.99.. Så det blev två såklart, en till varje påg!
De bar stolt var sin stor bal med servetter till kassan som de fick lägga på rullbandet, jag betala och de stod snällt och tyst brevid mig. De fick sina servettbalar igen och vi gick fint, sansat ut till bilen och åkte hem. Alla var nöjda och glada :)



Nu ikväll har jag duschat, pratat med Catrin i 2 timmar och 16 minuter! GANSKA SJUKT, MEN MYS PÅ DET!

Klockan är lite över 8 nu.. Ska gå och göra mig i ordning snart och sen lägga mig och läsa tills jag ska sova kl 9!

Imorgon ska jag åka och handla frukt med pojkarna, sen ska vi träffa Angelica på Alderwood kl 10.00. Gå där och strosa lite.. Sen luncha, efter det blir det färd hem för mig och pågarna. Får se hur vädret visar sig imorgon, är det fin på eftermiddagen blir det till att leka utomhus annars får vi hitta på nått kul i garaget :)



Ha det bäst!
Love you all, ta hand om er! Jag finns inte där och kan ta hand om er ju!! :) thihhi



MINA ÄNGLAR!♥♥♥

Ett litet gulligt klipp på när Dexter snackar.. Lite segt i början dock och kanske i slutet.. Men ja det är frivilligt att trycka på play i alla fall :)

 

Från Sökresultat för "the boys"

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åhhh vilka sötisa, gillar när Nic är så avvaktande..Han är så söt.Hihihi O Dex med sitt Svenska Kocken tal...ahahhah han är cool... Vad jag längtar tills vi ska ses igen, vi räknar ner dagarna här hemma o snart får jag krama om er allihopa igen....Här hemma skiner faktiskt solen, det är redan varmt fastän kl. bara är 07.00. Väntar på att rörläggarna ska komma o byta min värmepanna idag, har redan fått nya termostater o det säger vi tummen upp på. Ha det bäst o va rädd om dig Du vet I Love You...<3<3<3

2010-05-19 @ 06:59:59
Postat av: Peter

Märker att det kommer mera och mera prat nu och tyckte ordet "Doll" kom också..



Ha det bra så länge

2010-05-19 @ 07:57:52
Postat av: Angelicas Mormor

Inte många lugna stunder för dig ser jag, men du verkar klara det jättebra. Ha det gott!

2010-05-19 @ 18:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0