S. A.T.U.R. D. A.Y M. A.Y 2.9.

Hej på er läsare.. Var tvungen att lägga in lite bilder på Dexter som jag är himlans glad för att jag har tagit.
Det är riktigt svårt att få bra bilder på denna gosse. Han är snabb och det är svårt att få bilder som är bra där han ler.. Men jag tyckte att jag lyckades med två av dessa i alla fall..



Idag blev det 5 timmars sömn, sen skype med Mamma, Birgit, Bertil, Nina, Stefan, Philip och Peter.. Kul att få prata med dem! Inte så bortskämd med det ju ..

Sen såg jag ett avsnitt på Svenska Hollywood Fruar, vila 1 timme. Efter lite behövlig sömn blev det ägg och toast sen jobbade vi, passade 2 tvillingset + en tjej på 4,5 år.. Kul hade vi faktiskt :) Massa barn..



När vi slutat blev det fix innan Marte kom och hämtade oss och vi åkte till Red Robin för att få lite mat i magen. Gott var det, jag åt ceasar kyckling wrap och drack lemonade/jordgubbs dryck. Mummma!! Efter vi ätit åkte vi till Fred Meyers och jag fick köpt deodorant + mangosorbet som ska avnjutas ikväll till en film eller imorgon kanske. Får se när det blir av, Haägen-Daze glass är de minsann och dag med!



Cattis och Mina favvo ramar på Fred Meyers, ska bara säga er at här i USA, finns det sinnes sjukt mycket fina ramar.  Dess är väl ett ganska bra exempel eller?



Nej gott folk, hemskt ledsen för att jag inte skriver så mycket.. Men jag ska tvätta bort sminket och hoppa o ännu mysigare kläder än vad jag just nu bär.. Krypa under täcket och gråta sönder till en fin film! Hoppas ni hade en trevlig lördag och får en mysig söndag med. Här är det långledigt så jag börjar inte jobba fören på tisdag.. :) Najs.. Memorial day här vet ni.. 

 Dagens uppgift var då detta.. Hur mycket har pojkarna växt och ändrats sen jag kom hit + mig själv?

Dexter



Nicholas



Malin


Ja här har ni lite skillnader, tiden rullar på av bara farten. Ta vara på dagarna, tiden ni har! KÄRLEK♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det blev en trevlig lördag för er med....Ja du dagens fråga Växt.....Du har växt inombords, du har blivit en ännu starkare tjej än tidigare, du klara pojkarna galant, lika söt som vanligt och fått några jäkla arm o ben muskler....Vad det sen gäller pojkarna har de båda lagt på sig nåra kilo o de växer så det knakar, jag ser bara sen vi ar där för 2 mån vilken skillnad.....De är stora pojkar nu, längtar tills vi kan skypa igen alla 3....Idag är det min dag, hmmm den började bra först en tur med girrebus o nu väntar en liten mindre disk sen igår....Sen får vi se vad dagen bjuder på....Ha det bäst o passa på o njut av din sista dag med Cattis, hälsa henne lycka till o vi ses snart allihopa. Vi här hemma har börjat att räkna ner dagarna.....Love you <3<3<3

2010-05-30 @ 09:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0