Sjukstuga!

Idag blev det mys imorse, tog det lugnt! Riktigt skönt.

Tog en dusch sen åkte vi till mataffärer och köpte råvaror för Cattis och Jag skulle laga mat idag..

Blev fläskfilé med sås och ris.. GOTT!

Vi köpte även några filmer så Fame har jag fått sett.. På tisdag blir det nog en filmis till!!! 

Resten av de 2½ timmarna innan nu när jag ska sova har vi fixat med våra bloggar.. Ändrat headers, textstilar osv osv.. 

Jag har blivit smittad av hon härade gästen som bor i mitt rum och bor i min säng!!! 

Så har ont i örongångarna, halsen och näsan rinner. Mindre najs, men får se hur de blir med morgondagen.. Får ta litta piller och pulver så löser det sig så småningom! 

Imorgon ska jag börja 6.30 till 12.00 sen vaxa mig lite på en salong med Angelica och Cattis ska med och kolla läget, se så allt går rätt till.. Sen blir det klass på kvällen.

Måste nanna nu, verkligen! Hörs imorgon mina fina...

SNART IGEN, ELLER I JULI! GILLA STORT!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Väntade bara på att du skulle skriva att du inte är på hugget heller....Då gäller det att ta det lugnt,vila, dricka mycket vatten o givetvis Ipren...Krya på dig min vän. Är nyfiken på att höra om maten var till belåtenhet o den frågan han jag få ett svar på nu. Det var ju kul. Natti natti o gomorron när ni vaknar. Ha en bra dag. Kramis

2010-05-24 @ 07:08:37
Postat av: Gunilla (Cattis mamma)

Så tråkigt att Cattis kommer och smittar dig. Du får krya på dig! Kram fr Smyge

2010-05-24 @ 08:07:11
Postat av: Peter

Oj då två sjuklingar. Se till att drick något varmt och gott. Ni verkar i alla fall haft fullt upp i helgen med barnkalas.



Ta det lugtn ta en toy..



Krya på Er !



Peter

2010-05-24 @ 08:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0