Syttene Mai

Hej alla glada, ledsna och alla andra..

Idag är de Norges National dag och hade jag inte haft min klass så hade jag varti i Ballard nu, norra Seattle och firat.. Parad och en massa andra festligeheter, men icke..

BER OM URSÄKT, JAG RÅKADE ÖVERSÄTTA ALLT JAG HADE SKRIVIT TILL ENGELSKA SÅ ALLT SER HELT SKUMT UT. JAG SKA FÖRSÖKA FIXA DET MESTA NU SNABBT. MEN JA NI FÖRSTÅR KOMMER NOG FINNAS EN MASSA MENINGSBYGGNADS FEL OSV OSV.. PALLAR INTE SKA BÖRJA FIXA NU INNAN JAG SKA PÅ KLASS :) hehhehe Kul likso, hade  inte tid för detta..



Här har ni mina söta chramtroll, de är för söta!

From Search for "The Boys"



Grabbarna grus håller på med en massa bus!

From Search for "The Boys"
Från Sökresultat för "the boys"


Detta är då Nic's nya sak, han hoppar upp i luften och landar på gumpen då och då. Från ingenstans.. Hahahah såå himla söt.. De måste ju göra ont. Anledningen till att Dex gråter i Katies famn är för att han skulle testa, men han har inte alltis lyckan på sin sida.. Han slog örat i stolen istället..

Sen tror jag Nic hade hoppat minst 5 gånger innan Joel han få fram kameran så därför får ni bara se han göra det en gång :)


Jag har Skype med mamma, Petra, Catrin och Angelica .. Camilla snart ring med .. :) Och ja, ringde hon och vi pratade i 1 timme och 40 minuter! Där är du ju:) Jag älskar min hallon muffins att låtsas syster!

Jag fortsätter att läsa i min bok, var beredd på och springa till min klass i kväll .. välskött hemifrån till lite drygt fem gånger .. Börjar bli bråttom nu, men jag har tid .. 1 ½ timem kvar nu ..

Kommer nog ta mig en liten vila idag med på eftermiddagen .. De bör fånga mig, eller nja kanske inte ..

Tack mormor och morfar och Ulla för era mail. Det värmer att ni bryr er och att ni läser .. Ni betyder mycket för mig:)


Det är varmt här i Seattle stad innu är det muligt idag men ändå en 18 grader .. Det gillas!



Då är det klydd igen, först är Cattis så glad, för hon hade talat med CC och de sa att allt kom att bli bra och de kom att boka en biljett till henne på fredag för att komma hit till Seattle och mig (plus Gelis såklart).

Så nu de ringde de för en stund och sedan säger att hon inte har mer än de 200 timmar av barnerfarenhet av barn under 2 år som man måste ha .. De säger att hon bara har 130 timmar. Men hur kan CC i Sverige ringa henne och frågade om de kunde även matcha henne med familjer med små barn / spädbarn. Så innan hon lämnade Sverige för sin familj i Vermont, hade hon nästan bara familjer med små barn .. Och de har haft fel hela tiden då förstås .. Weird! VA FAN är CULTURAL CARES problem? Det kan man verkligen fråga sig och det är en fråga jag ställer mig allt för ofta kan jag lova er!

Så ja nu får vi se om hon kommer iväg på fredag som planerat, eller kanske inte, eller hur framtiden ser ut vet vi åtminstone inte längre. Och de kan verkligen förändras på bara några timmar! 

Jag håller alla mina tummar
 älskade! Detta kommer bli bra! Jag känner det fjällan, finns alltid här ♥

Några bilder även idag innan jag ska sluta skriva och fortsätta med mitt amerikanska liv:)





 


Kommentarer
Postat av: Mammi

Jag blir så förbannad när jag läser 130 tim...vad är deras problem. Men då hoppas jag att Fsm Brown säger till CC att de inte vill gå med i deras program om de inte får Cattis. Nu får det vara nog, detta skulle sagts direkt o inte efter 2 v. Nu vet jag 2 som kommer att bli riktigt arga som bi....:-( Vilka härliga bilder du tagit på dina pågar, älskar deras skratt o Nics asiktsutryck...Movies är helsköna. Ha det bäst o vi hörs när vi hörs.Love you.....:-)

2010-05-18 @ 06:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0