Trojansk häst vs. ANGELICA GELIS LERVIK!

Ja hej alla, här sitter jag ikväll igen och ska plinka ner lite rader.. 

Jag har nog ändå bestämt mig att skriva lite varje dag. Kanske någon gång blir det en miss, över helg eller om något annat kommer upp. Men de får ni minsann stå ut med kära läsare :)

Idag åkte jag till parken/lekplatsen med pojkarna, där var även Marte, Melissa och Mariah.. Det var mysigt, Nic var lite off idag.. Så efter 2 timmar åkte vi hem.. Varmt har det varit hela dagen, 20-23 grader och solen har stekt.

Pojkarna och jag har i princip varit ute hela dagen. Mys på det! När jag la pojkarna så pratade jag med Mamms och sen med Cattis och Gelis i telefon. Jag hann även med en liten solning (försöka bränna bort blekheten).. Men sen kom jag till en punkt då jag kände att linne och shorts inte var tillräckligt lite kläder att ha på sig utan att bikini hade varit mer passande..

Jag började svettas och jag kände inte riktigt att det var den rätta tid för det just nu.. Dexter vaknar ju alltid efter sin timme så ja jag har ju inte så mycket tid..

Så då gick jag in och kollade lite i skvallertidningar..

I eftermiddags har vi lekt i trädgården som sagt, jag tog ut kritor och papper så Nic blev helt överlycklig! Han sprang fram och tillbaka och ritade lite sne lekte med bollar och sen var det dags för att rita igen.. Han sken av lycka hehhe :) Lilla gossen där.. Kär på minsann! Båda två faktiskt..

Jag badade även dem i eftermiddags, kul var det, mycket vatten, skratt och stänk! Jag tog även in min dator på toan så vi hörde på barnmusik och hade det trevligt..

Sen kom Gelis vid halv 6 tiden och så åt vi pizza. Gottgott i gottgott, sen tog vi unden och fixa disken.
Och till överskriften då, Angelica har ett TROJANS HÄST virus på datorn. Så hon tog med sig sin dator och så har Joel försökt fixa det, sen har jag översatt allt från svenska till engelska. Han fattar ju nada om man säger så!!
Sen kommer han med den brighta idéen om att vi skulle behöva ha en extern hårddisk att lagra alla angelicas filer, bilder filmer ja ALLT! Och ja hon har redan en men den är i Sverige, och ja jag har velat ha en ett tag, liksom funderat på det.. Så ja iväg for vi så hon kan få fixt sin dator.. Jag får köpt en extern hårddisk för 87.35 dollar (671kr ändå okej, inte så mycket skillnad jämfört med hemma, men ändå.. Kvittar jue heheh) ..

Så ja den ska ju i alla fall formateras och RENSAS TILL 100 PROCENT efter Angelica har satt tillbaka sina saker på datorn igen när "hästen" är borta..

Hela kvällen har ägnats åt det plus att Angelica har gjort en massa tester och övningar på mig inför henned Personliga Tränar sluttest/prov imorgon.. Lycka till, till henne säger jag bara! Hoppas hoppas hoppas att hon klarar så mycket som möjligt.. För det är inte enkelt ska jag säga er!

Nej nu ska jag hoppa i säng, trött som en get är jag! Imorgon ska jag till Woodenville som ligger 20-30 minuter här ifrån. Det ska vara en insamling för några speciella barn typ.. Så alla aupairer ska ha med sig en dessert eller bakverk från sitt hemland. Så ska folk få köpa en gaffel och så får man smaka en bit av varje.. Sen kommer de kunna få recept på de desserter de tycker är bäst.

Ja det kan nog bli trevligt.. Jag ska vara där 10.30 till 13.00.. Sen blir det till att åka hemåt. Ta det lugnt, fixa lite. Sen får jag och Gelis se var vi tar vägen. Kanske Bellingham (1 timme norr om oss) eller Golden Garden strand/park för grillning med en masa aupairer och några amerikaner..

Söndag blir det jobb mellan cirka 10-13.. Omkring där i alla fall.. Katie och Joel ska gå och se Iron Man 2 ..
Sorry guys, har inga bilder från dagen .. Men här kommer lite andra godingar haahh..

Hoppas ni sover gott, klockan är nu 20 över 8 på morgonen hos er.. Jag ska snart sova! Jättetrött fortfarande hahah.. Går inte över ju längre tiden går..

Hoppas ni har en toppenhelg folket!

20 år på dagen och lika glad en!



Kommentarer
Postat av: Mamma

En trojansk häst, inte förvånad...varför ska Angie råka ut för nästan allt....Stackare...:-) Hoppas att Joel har kunnat hjälpt henne. Då förstår jag varför hon inte har uppdaterat sin blogg...men saknar det. Som min kära kusinvitamin skriver "En bild säger mer än tusen ord" det är så sant så....Vad du sprider glädje på dessa två bilder....oh vad jag älskar dig min goa tösabid...Jag längtar så det knakar till den 3 juli...o vad skönt att inrikes flyget är beställt o bokat, nu ska vi bara fixa till dig med...masosor av kärlek till dig från mig o vi hörs när vi hörs...ha en härligt skön helg o bara njut min skatt...:-) <3<3<3

2010-05-15 @ 09:09:56
Postat av: Gunilla (Cattis mamma)

Fick Joel jagat iväg hästen?

Lite nyfiken på vad du kommer att ta med för dessert/bakverk...



Trevlig helg!

2010-05-15 @ 10:17:11
Postat av: Mammi

Vilken fin header du har gjort, tummen upp.Natti natti hörs när vi hörs o love you massor :-)

2010-05-16 @ 01:37:58
Postat av: Angelicas Mormor

Grattis i efterskott Malin. Jag läser både din och Angelicas blogg med glädje. Ni ser verkligen ut att ha det kul. Nu vet jag att jag ska gå in på din blogg när Angelicas inte har uppdaterat sin, för det händer ju uppenbarligen mycket kring henne. Kram på dig/Iréne

2010-05-17 @ 21:54:23
Postat av: CAMILLA

så jäkla snygg outfit!!

2010-05-18 @ 12:24:21
URL: http://camillabr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0