302 dagar i USA idag, bara såhär från ingenstans

Okej, så nu är det då såhär. Jag lovade Mamma att inte köpa mer kläder, skor, mössor osv osv osv. Ni fattar!
Och nu tänker ni nog, men hallåd då, vad är detta jag ser nu. Jo, jag köpte då mitt sista plagg och använde det, tvättade det och sen var alla sömmar helt förstörda. Alltså ett jäklans felköp på den!

Så tog jag den till affären idag och förklarar vad som hänt och att jag använt den en gång osv osv. Då säger hon, men det är ju ingen prislapp kvar. Nej, klart som fan att där inte är! Vad tror dem, de klipper väl varenda normala människa av när man ska använda ett plagg. Om man nu inte tänker använda det en gång och sen lämna tillbaks det som många gör! INTE JAG DOCK!

Så där står jag och de vill inte göra något för mig, inte ge mig något. Så jag stod på mig och fick tillsist välja något i butiken för samma pris och gå typ! Så det gjorde jag, och svårt var det för jag valde mellan 4-5 plagg och alla VILLE jag så gärna ha. Men titta Mamma vad jag kom hem med! 1 plagg som jag skulle.


Så idag har jag haft en bra dag och vi åkte till Mormor och Morfarns hus där Uncle Too Tall (för lång) och hunden Rylie var. Lekte lite med dem innan det var lunch för pojkarna..

Sen är min quarter (25cents) samling HELT COMPLETED! Helt färdig, finito KLAR! Alla 50 stater + de 6 terretoriumen. American Samoa, Guam, Puerto Rico, D.C. U.S Virgin Island och Northern marina Islands 


Tänkte även bjuda på lite gamla godingar!
Herregud som jag skratta själv när jag kollade på dessa. Shit säger jag bara. Sjuka saker, inget man skojjar om.


EMMY, dear Emmy! 
Thank you very much! I really appreciate it, I try my best. No I know, it's so hard. It's to far away, you're too far away. I really wanna share as much as I can, I didn't do it very much in the beginning. But now since I know that many of the boys family (my family) reads it. I wanna share as many videos as possible. It makes it more alive. Yes I have and I still do! They are the most wonderful little boys, they mean the world to me. Yes and I'm SO PLANNING TO. haha. I'm definately come back! Hopefully once a year.
Love Malin

Kommentarer
Postat av: Mammi

Sitter o ler när jag ser alla dina movies....skidorna trodde jag skulle kissa på mig och sen om sockerfria....din tandemhoppning ta väl priset....Ha det bäst o snart ses vi...Kram o massor av love to you from me....

2010-11-03 @ 19:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0