And to the dentist we went, 1:st time and all

Så som ni säkert redan förstått så åkte Katie och Jag med pojkarna till tandläkaren för första gången i deras liv. De var riktigt duktiga, inga hål (och tandsköterskan sa att nästan alla i deras ålder som kommer dit ha minst 1 hål) Dexter var exemplariskt. Han bara gjorde allt och var riktigt duktig, sen visades ju filmen Bilar i taket också, så det gjorde ju kanske lite. 

Nic var duktig han med, men inte lika duktig som Dexy!
De fick tandborstar, diplom, kort, klistermärke och en peng! Herregud, tänk om vi kunde fått det i Sverige haha. 




Mukilteo Beach!

Sen åkte vi in om Joels jobb och sa hej och visade pojkarnas diplom. Efter det körde vi till stranden och kastade sten! En favoritsyssla a la Yates pojkarna.

Vi samlade även stenar, vita, fina stenar.



Silverlake!

Efter pojkarnas nap så åkte vi till Silver Lake. Som ni ser är det varmt, det har varit 20 grader i skuggan idag! Fett varmt, sommarväder! Solen har stekt och det är den 3:e november. Herregud! Riktigt mysigt..Så fick passa på att vara ute!
Fett stort löv!





Älskar bilden under, kolla Dexter, kolla fågeln!



Åhh älskar denna killen! Charmtrollet nummer 1.

Var tog huvudet eller ja halsen och ansiktet vägen?


Nic älskade denna rullande falukorv.


Nej nu ska jag snart ner och äta glass som jag åkte och köpta innan. Jag lagade mat idag och sen åkte och handlade glass. Skulle köpa vanilj till Katie och så sa Joel att jag skulle köpa en GOD typ till oss! Och så skulle ag köpa cookies n' cream (oreos kakor) men så fanns den inte så jag fick välja fritt. Och hem kommer jag med chokladglass med små choklad draperade jordnötsbollar och chokladsås! Och Joel nästan hoppade av glädje, sa att han hade nog aldrig tyckt om mig så mycket som han gjorde i just den stunden, han skulle nog kunna springa ett maraton för mig! 

HAHAH, kände i alla fall att jag gjorde ett bra val. Visste även att dessa smaker och ingredienser skulle passa herr Joel så visste lite vad jag gjorde. Vi har ju trots allt bott tillsammans i 10 månader haha. Lite har man ju lagt på minnet. 

Nej ha det bäst alla!  

Kommentarer
Postat av: Mother

Herregud 3 nov o du har flippflopp...här hemma är rena höstrusk vädret.....sitter o laddar för att kunna gå en runda med Girrebus....Älskar alla dina bilder du tar , du är ett proffs. Du är ett proffs på allt min goa tös....Ha det bäst o Kramis, förresten jag har glömt att berätta en sak" I Love You"....<3<3<3

2010-11-04 @ 06:42:34
Postat av: Anja

Hej, älskar din blogg. Jättefina bilder och allt. Jag undrar bara vem Joel är? xD

2010-11-04 @ 09:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0