Ännu en dag med snö och minusgrader

Så idag har det varit en alldeles underbart fin dag. Blå himmel, skinande sol och fett kallt! Minus 8 grader (18 fahrenheit).. Så det riktigt bet till i kinderna.. Pojkarna och jag tog oss ut en liten sväng. Men inte mer än 15 minuter, sen blev det för kallt för dem.

Sen efter pojkarnas nap blev det pyssel eller ja målarstuga. Och ni kan ju se hur det slutade..

När jag slutade idag så fixade jag lite sen kom Silje och hämtade mig. Vi åt en mysig middag på Olive Garden, en italiensk restaurang. Vi kollade target och fred meyer. Jag köpte ett par pyjamasbyxor, betalade tillbaks mina skulder till Silje och köpte en Mussepigg till julgranen :) Så minsann inte mycket köpt av mig, bra gjort! Fanns dock elller ja finns dock mycket jag vill ha..

Sen skickade Cattsis denna till mig somhon ville att jag skulle sätta in på hennes blogg. Som början på hennes blogg, uppe i toppen (header). Och så skrev hon att nu när hon fått en liten nystart med denna bild så tänkte hon ta tag i bloggandet igen. Så får se hur det blir med den saken ;)


Nej gott folk, 1 månad till jul! Kan ni fatta det, det kan inte jag iaf.
Snart thanksgiving här, fullt ös. Jga har bakat kladdkaka med pojkarna idag och ska göra ananaspaj imorgon! GOTT!
Pojkarna tyckte det var riktigt kul att baka kladdkakan och ville äta den sen. Men jag fick locka med pannkakor istället eftersom denna kaka ska jag ha med mig till Mormor och Morfar French på torsdag. Då ska jag bjuda på två desserter till thanksgiving..

Imorgon är det en ny dag och allt närmar sig med stormsteg. Ska nog även ta och få iväg en låda med lite saker hem till sverige.. Börjar bli orolig inför packningen och hemresan..

Hörs imorgon!
TÄNKER PÅ DIG MORFAR!!!♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Mammi

2 st Picasso målare,inte mycket målat på pappret mer på händerna o ansiktet...hihih Dom är så söta mina godingar...Usch vad kallt hos er, här ligger det runt 0:an....Men lite vit pudersnö har vi minsann fått o mer lär det bli....usch på det...Ha det bäst o va rädd om dig Love you <3<3<3

2010-11-24 @ 07:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0