BURLESQUE, det är det ända jag har att säga!

Inte mycket text idag, bilder och filmer får säga sitt..
Men lite ska jag förmedla.

Jobbade, gick bra och första gången jag la dem i sina sängar för nap. Men de gick såklart som jag trodde, toppen bra. De är så duktiga så.

Vi sjöng och dansade till lite låtar idag, jag tog ner min dator så vi kunde rocka loss.. Eller ni tycker inte att Nic gör det? :)

Dexter är spelar Allan

Sen kom Silje och joinade mig den sista timmen jag jobbade. När jag slutade vid 15.00 så duschade jag snabbt och fixade mig. Iväg for vi, till Alderwood igen, för andra dagen i rad.
Men åt på en Mexikansk restaurang innan.


Vi var nästan bara inne i Disney affären och i några till snabbt.
 

Vi åkte sedan vidare till Country Village som är så fint dekorerat. Väldigt mysigt. Se själva. Lovar att ta lite bilder i dagsljus imorgon, för så ska jag och Silje dit. 



Två hus på min gata. Alla hus är snart redo för jul. Julgranarna lyser redan starkt genom fönstrena. 

Därefter träffade vi Gabriela och Sabrina, åkte till Applebee's så de fick middag och vi åt dessert.


Tog sedan bilarna och åkte till Everett Mall för att se bio.

Bästa filmen som gjorts! Enligt min åsikt!
I was totally ecxited and felt happy after the movie. I felt completed, I would've wanted to be her!
Like a dream


Nej gott folk, dags för mig att sova nu. Klockan är halv 2 på nattisen. Hörs imorgon!
Silje Silje Silje, du bertyder så mycket för mig! <3

Kommentarer
Postat av: Mammi

Vilken härlig dag o kväll ni 2 fick. Tur att jag inte är over there nu för då hade jag shoppat ihjäl mig i Disneyaffären o de andra ställena...:-) Vilka fina saker du har handlat....Älskar när Nic släpper loss i hans movs....de är så söta, o när Dex kommer med dina morrontofflor...hahahah Tack för lite julstämning...Vi hörs när vi hörs Love you....

2010-11-28 @ 10:58:46
Postat av: Mammi 2

Ja det är Mammi igen, vet inte hur många gånger jag har tittat in på din blogg idag,för att njuta av de gulliga sakerna från Disneyaffären....Jag är avundsjuk men jätte glad för din skull att du får uppleva Usa:s alla högtider....Ska bli så mysigt när du kommer hem o vi ska titta igenom alla din bilder o movies....Love you

2010-11-28 @ 13:39:56
Postat av: amanda ~ annasdotter

Hahah guud va söta filmer och bilder :D!

2010-11-28 @ 14:41:55
URL: http://annasdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0