Country Village, Angelas b-day, salsa and ja just det första advent!

Jag kan inte förstå att idag är det första advent, shit vad tiden går. Så idag har alla varit på julmarknader och tänt det första ljuset.

Jag och Silje åkte till country village, fikade och strosade runt i affärerna.

Hårsalong för barn..


Åkte sen vidare till Angelas födelsedag, hennes värdföräldrar ordnade ett litet kalas för henne med oss aupairer och farmor + några familjevänner. Så det var kul. God mat, trevligt sällskap, en söt bebis och salsa dansande i storarummet!
Så slutar det när man umgås med columbiska och brasilianska tjejer! :) Fett kul iaf.


Och på vägen hem så är det såklart mörka, men vet ni vi ser ALLA hus! För de är prydda med ljusslingor och allt annat som ni kan tänka er. Se här.. Min gata, mitt område och mitt hus..

Det första ni ser är det sjukast jag någonsin sett!
Och jag är helt förbluffad, på film ser man oftast bara ett hus i taget som är julpyntat. Och det var en sådan känsla att köra in mot min lilla cul de sac ikväll. Allt var tänt, sån stämning en sådan glädje!
Tacka gudarna för julen  

"Mitt" hus nedan..

Inte Wisteria Lane här inte, jag bor på Candy Cane lane enligt grannarna..


Pojkarna, Katie och Joel tog en tur kring området och kollade julpyntadehus. Så vi kom hem samtidigt, och då tog jag dessa söta bilder på mina älskade älsklingar. Så söta i sina kläder, med pullover och skjorta :) Röda näsor och kinder.. 
 

Förresten så tog jag sönder handtaget till duschen idag! SMART MALIN. 
Så när jag skulle duscha fick jag använda tången/skiftnyckeln hahah

 

Imorgon ska jag jobba kl 13.30 och framåt, på kvällen ska vi til Marilyn och Carter på kalkonsoppa.. 
Ja gott folk detta var väl hela min dag :)
HAHAH

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka fina sängar pojkarna fått, o vilken söt bäddsoffa! Kan tänka mig att de trivs där :D

Fiina bilder på dig o Silje i det näst sista inlägget! O på de sista! Helt galet så fint dom pyntar sina hus! Är bara liiite avundsjuk på att du får fira jul där ;D

Som det har snöat här idag! Sjukt! men mysigt. :)

o det låter kul med black friday sale :) fast nog tur att jag inte va där då, hade shoppat ihjäl mig haha. :)

Vi fick ju varit i Ullared och där var nästan kaos där med, sjukt mycket folk, o fick köra 40min för att komma in! Men hittade lite fina saker iaf!



Tack för alla fina bilder du tagit! Jättekul o se! Ha det bäst. Stor kram Anna

2010-11-29 @ 19:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0