Fredag och lite oinspirerad

Sitter i Catrins säng och ögonlocken slokar. Klockan är bara lite över 8 på kvällen. Får se vad som händer ikväll. Inget riktigt bestämt än, men lite saker på g så får se.. Det tog mig evigheter att komma till Catrin idag, shit vad det var köer o bilar över allt. Olyckor och vise värsa, ibland tänker jag att ja "trafiken kommer jag inte sakna" när jag kommer hem till sverige i alla fall. Men hit kom jag och pizza väntade på mig. Nu sitter jag och Hillary och geekar oss vid datorn.

Jag har haft en helt okej dag med pojkarna. Vi var i skolan och sen efter deras nap var Nicholas helt sur, trött, gnällig och grät för att och skrek! Men tillsist så blev det bättre och vi gick ut en sväng i det sköna vädret, sol och 10 grader. Då blev pågarna genast på bättre humör. Så ja det har inte hänt så mycket idag faktiskt. Imorgon ska jag på BBQ hos några vänner till Katie och Joel, Carl (pappan i familjen vi ska till) har låvat mig en BBQ innan jag åker hem. Så nu ska den bli av. Sen söndag ska jag boka mitt Las Vegas flyg och kanske blir det en trip till Grand Canyon när jag ändå är så pass nära.. Ska bli en mysig helg, ska kanske även packa i mina resväskor och se hur mycket plats jag kommer ha kvar eller INTE ha kvar.. 

Detta var då imorse när Nic drömde sig bort och "råkade" stoppa tre fingrar i de hålen han kunde nå till. Pekfingret och långfingret i näsan och ringfingret i munnen. Hur knäppt är inte detta liksom. HAHAH, jag skulle precis säga, amen Nic vad gör du. Men tänkte sedan snabbt, men ta en bild först innan du säger till honom att ta ut fingrarna.. 
Ja, ni kan ju se själv ..




Nej nu ska jag ta tag i lite, ni får en ny uppdatering imorgon, kanske några bilder ikväll innan jag går och lägger mig. Men det är inte helt säkert, får se vad jag orkar.. Ha det bäst, PUSS

Kommentarer
Postat av: Pappa

Amerikanska gossar har också krågor i näsan. Bara ut med dem Nicholas! Kram! Pappa

2010-11-13 @ 07:46:42
Postat av: Pappa

Boys will be boys med The Hooters, en låt man blir glad av. Spela den, Malin! Pappa

2010-11-13 @ 08:17:37
Postat av: Ninni

En jättehård och gosig kram så här inför helgen.

kram

Ninni

2010-11-13 @ 12:23:44
Postat av: Sanna

Hej åkte du med Culture Care? eller vad åkte du med :p?

2010-11-13 @ 12:26:33
Postat av: Lousie

Vad är en BBQ?

2010-11-13 @ 14:52:08
Postat av: Anonym

Vår käre Nic nac....han är så söt....Åh så suttar han på sitt finger....hihii Saknar dig min goa tös...Love you....

2010-11-13 @ 20:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0