SAN FRANCISCO! Here I come

Okej , här kommet ett snabbt kort inlägg..

Jag kastade mig in i duschen och fick fönat, plattat håret. Sminka mig och på medk läder. Åt lite och ja nu väntar jag på att pojkarna ska vakna upp från sin nap.

Gabriela kommer och hämtar mig vid 5 och ska köra mig till flygplatsen, tacka gudarna för att hon finns och ställer upp!

Det mesta är packat, men jag har ju 30 min efter jag slutat tills Gabriela kommer att packa det sista och kolla så allt är med..

Men usch så stressigt det var hehe.. Var längesedan jag stressade såhär.. Ohc fick låna Katie och Joels dusch för att inte störa pojkarna när de sover i rummet bredvid.

Jag ska inte ta med min egen dator, så kommer kanske inte uppdatera fören på måndag. Vill få ut det mesta av min lilla korta weekend.. 

Ha en toppen helg och tack alla som önskat mig trevlig resa.. 

Och till Sanna, jag kan kolla, men kolla på bestbuy.com, verizon.com, at&t.com och även på target.com eller apples hemsida där kan du välja land osv och få fram vad en iphone 4 kostar.. 



  


Kommentarer
Postat av: Håkan & Ulla

hej malin! ha en trevlig resa.blir spännande

att läsa din blogg på måndag. kramar från oss alla.

2010-11-06 @ 07:40:25
Postat av: Mammi

Ha nu en trevlig resa, blev så glad att vi ha säga Hejdå till varandra innan du blev hämtad. Mys o njut av din helg...O du Glöm inte att jag Love you.

<3<3<3<3<3<3

2010-11-06 @ 08:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0