Woodland Zoo and dinner at Ruby's (är även ett inlägg under)



Vi var 3 aupairer och vi hade alla tvillingar. Och Mariah hade även ett äldra syskon med :)

Grabbarna höll humöret upp trots att det kändes som minusgrader ute!! :)

Nic körde lite miner, även han älskar grumpy facet..

Dexter körde Silly facet..

Efter en tuff dag på Zooet och med en mage full med mat så ser man ut såhär när man kommer hem till huset.


Ruby's
Så mys, pojkarna uppförde sig så fint och de höll värsta showen under hela måltiden. Busade och stojade.


Svar på kommentarer!
Peter, ja det har hon, okej. ska lyssna på den låten senare. Tack för tipset.

Martin, Kristine, Felicia, javisst! En massa nya foton och läsning. Ja det är inte många dagar kvar nu, fått mina flygitder med.. Nära... Ja Peking låter inte helt fel då nä! Tackar för det tipset med, vill gärna till Kina.

Emilia, tack för updaten på städerna ;) heheh 

PETRA! Jaaaaa vi måste prata snart. Vet du har mycket, men hör av dig på måndag iaf! Och onsdag!!! :) <3<3<3

Pappsi, ja det har jag ju, de var bra, Harisen Skarisen :) Och tack för den superfina kommentaren på mitt inlägg under! ♥


Kommentarer
Postat av: Mammi

Herre Gud bara 59 dagar kvar....här går det fort när man är lycklig....Fina bilder du tagit, de är så söta mina goa pågar...Vad trevligt att det blev middag med Siljes fam...Gulliga dom är....Vi hörs ha det bäst o du Love you

2010-11-12 @ 16:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0