A tuesday with good news!

Hope you liked my post in english yesterday. But today I'm going to write in an impossible language for many.  
But I promise every now and then to write in english :)

Så idag har jag haft en bra dag med pojkarna. Precis innan städerskan skulle komma så åkte vi till Mormorn och Morfarn för ett litet besök. Det blev bus och lek och även med hunden Riley. Vi rullade hemåt när det var dags för att sova middag (nap).

När de sov så snackade jag med mammi och då ringde hon till morfar och jag fick ett glädjande besked. Morfar är sjuk och har fått positiva nyheter och ska opereras. Så det ser lite ljusare ut i allt de mörka som varit ♥

Sen packade jag inför morgondagens resa till östkusten. Eller ja det mesta packade jag, resten ska jag göra nu ikväll.. 

I eftermiddags tog jag pojkarna ut på en tur och de tog med sin bil och ett tåg som de kan pusha framför sig eller sitta på och hasa sig fram. Kommer lite filmklipp och blider därifrån. 





Och igår innan jag åkte iväg på kvällen så provade pojkarna potentiella halloween utklädnader. Kolla och se.. 

Nej detta var allt för idag! 
Och ja förresten, jag kanske kommer göra några ledsna här men lovar att de kommer gå över och att jag kommer att gottgöra er. 

Jag kommer faktiskt inte att ta med min dator (JA NI HÖR RÄTT) till östkusten. Utan jag ska njuta och leva de dagarna jag är där. Så jag kommer vara tillbaks på bloggen igen på måndag. Så för er i Sverige så kommer nu kunna läsa om mitt äventyr på tisdag morgon och för er andra på måndagen. Beror på var ni befinner er i världen :) 

So see you soon again!

GONE, VACATION!
BORTA, SEMESTER!
  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahah Dex ska tjuvstarta...han är för söt....vilket race....:-) Åh vad jag saknar er alla 3.....skulle göra allt för att kunna få krama om er. Det gör du rätt i njut nu av dina dagar i Boston och DC, hälsa Obama från mig. Det är en dröm som jag skulle vilja besöka Vita Huset...Hälsa Linda,Hanna och Sara o ha det jäkligt Kul over there......Glöm nu inte Love you <3<3<3

2010-10-06 @ 07:27:31
Postat av: Anna

5dagar utan bloggen... hur ska jag klara de! vad ska jag nu göra på jobb. :D haha

Hoppas du får en underbar resa. o ta de lungt med shoppingen. ;D

Massa kramar <3

2010-10-06 @ 13:37:58
Postat av: elin

åh herregud vad söta killarna är!

btw, jag älskar din engelska! :D

2010-10-11 @ 04:03:24
URL: http://theworldandelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0