A wonderful day with Cattis and her boys

Så imorse vaknade jag kl 8 och var utvilad. Hahah, det ni, så är de om man har barn. Då lägger man sig i tid och sen vaknar man i tid.
Jag ringde upp Mamma och så packade hon upp lite av resväskan jag skickat hem. Gjorde mig i ordning och körde till Cattis. Sen snackade jag ganska länge med Pappsi medan Catrin gjorde sig i ordning. Hon sov lite längre än mig om jag säger så.. Men det hade hon lov till för hon la sig senare än mig..

Innan vi tog oss en tur till lite affärer runt i Issaquah så visade pojkarna Brown upp sina Halloween utklädnader. De är om ni inte kan lista ut det astronatuer! Så himla söta! Dessa två charmtroll♥

På väg till den ena affären så ser jag detta buss skjul från ingenstans. Hur konstigt är inte detta då..

Mina inköp hihi. I min mugg ska jag ha ett foto på Nic och ett på Dex, sen ett foto på oss allihopa, Katie, Joel, Dex och Nic i ramen som jag ska hänga i min julgran.


Nu lägger Catrin Hank och vi ska sen mysa och äta jordgubbar. Snacka och så. Har inte umgåts på så länge! Saknat min Sessa♥

Hörs imorgon!

Och förresten så köpte jag en stor röd Samsonite resväska! Så jag kan få hem alla mina FINA saker.

Kommentarer
Postat av: Mammi

Du är otrolig....glasmåttet finns i Svealand med.....jag får bygga på höjden närdu kommer hem min kära tös....Vilken mysig dag du har haft det är du värd....Vaknade redan kl 6.00 en söndag men la mig redan vid 21.30 igår så 8.30 här har man sovit...kände jag behövde sträcka på mig o tänkte jag gå ner o kollar om du har hunnit blogga....skattkistan du har köpte var ju väldigt liten....undrar hur mycket Cattis har köpt???? Ha en fortsatt mysig lödagkväll o söndag fm...Din kära syster somnade nog innan kl 21 igår hon var nog rent slut efter mässan, idag ska Peter köra henne vid 8.00 tiden så lite sovmorron får hon....Ha det bäst o hälsa Cattis o Du Loe You...Tack för det fina kortet o filen ...du har ett hjärta av Guld o du är så givmild....<3<3<3

2010-10-24 @ 06:26:05
Postat av: Anna

Du är sååå söt Malin!! Tusen tusen tack för plånboken! Blev så glad för den!!! :D:D Kärt av dig att tänka på mig. :D Hoppas du haft en kanon helg! Kram <3<3

2010-10-24 @ 22:22:34
Postat av: Emilia, Sveriges största au pair bloggare, los Altos, CA

Nauw, jag vill gosa med bebisen igen!

2010-10-28 @ 02:48:30
URL: http://emilia1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0