Antique shopping during the day and scary halloween stuff at night

Heeeej, spooky halloween på er alla! hehe

Här är många hus pyntade, det är ljus, varelser, uppblåsbara figurer, lampor och annat.
Idag åkte jag och Silje till Snohomish och gick i antikaffärer och mös. Sen kom Greta och då åkte vi till Alderwood och såg "It's kind of a funny story" och ja du filmen var riktigt bra! Torra skämt som fick en att le eller skratta..

Vi åt sedan mexikanskt innan vi kom på att vi skulle till ett majsfällt och gå på en spök, läskighets runda. Så hem om mig och hämtade gummistövlar och crocs till Silje (inte det bästa, de var för små tårna stack ut. De är inte de bästa skorna i gegga det har liksom regnat hela dagen). Men de var bättre än hennes ballerinaskor! 

Pojkarna var på en Halloween/Harvestparty idag. Och de hade på sina übersöta kostymer! Åhh som jag älskar dessa pojkar! Obeskrivligt♥




Taco Time



Hauntinghouse outside, rainy, dark and in the corn maize


Säger bara, SOM VI SKRATTADE, SKREK och sprang! hahah
Gegga var bara förnamnet.

Sen hoppade mina fötter/stövlar i påsar under hemresan 

Mc Flurry Oreos (enligt mig Mc Fluffy nu mera) Och ja detta var lika mycket glass som vi får hemma i en flurry, men detta var den minsta av 4 storlekar, de kallade denna "snack storlek".


Nej nu gott folk blir det sängen! Ska ringa och säga hej till Mamms först.
Ha en myssöndag! 

Kommentarer
Postat av: Mammi

Åh vad jag blir glad att se dig så här lycklig med dina vänner over there....Mysigt med Foppastofflor härligt geggigt för Silje...hihihi rena lerinpackningen...hennes fossingar har nog blivit 5 år yngre....Hhahahha Nä nu ska jag ut med Girrebus o vi har ställt om klockan till vintertid.Vi hörs när vi hörs.Love you <3<3<3

2010-10-31 @ 07:57:26
Postat av: Lisa

JAG ÄR KÄR I DIN JACKA!!! :)

Och jag saknar dig <3 Hoppas allt är bra! Här hemma rullar det på som vanligt, tråkigt, men sant, haha. <3

2010-10-31 @ 09:45:50
Postat av: Anonym

Hej Malin! Håller med mamma, är så glad för din skull. Har tänkt lite på djuret som ni höll på att köra över. Det kan vara en italiensk vinthund. Kramar! Pappa

2010-10-31 @ 16:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0