Blondare är förut, men ändå naturligt för naturlighetens skull

Så vaknade vid halv 8, 8 idag men bestämde mig för att tvinga mig kvar i sängen en timme till, eftersom jag inte mådde bra. Så vid 9 reste jag mig upp ur sängen och kände mig tung i kroppen och halsen gör även ont idag. 

Snackade ganska länge med Pappsi sen gjorde jag mig i ordning och körde till Alderwood Mall för att färga håret. La blonda slingor i typ sådär halva håret, översta delen.. Och om 1½-2 månader ska jag dit igen och gå igenom hela håret en sista gång och sen ska håret förhoppningsvis vara så jag vill ha det :) BLONT, men ja naturligt blont. 

Gillar det starkt, nu är det bara håret som ska ta tag i sig och börja växa lite :) Så att allt kan bli jämnt och fint. 
Inte en pagé och en axellång klippning hahah.. Men men, man kan ju inte få allt här i världen på samma gång. 

Jag svängde in om Disney affären och köpte två Mussepig gosedjur till Mamma och en av mammas väninnor. De var slut när jag var där sist så kunde bara köpa Mimmi då. 

Och på hemvägen stannade jag för en cheeseburgare på Burger King, och jag konstaterade att detta var första gången jag äter på BK i USA. Sjukt ju hahah .. Efter 8 månader kom första gången . 

Jag tankade också på bilden lite, den var nästan helt tom.. 

Och ja det sjukaste jag gjorde i förrgår, där letade jag efter ett kvitto och hittar av en slump ett studentkort. FATTAR NI ETT STUDENTKORT. Som ger en massa rabatter i USA på en massa olika saker och jag visste itne ens att jag hade ett. Men ja det är ju mera positivt att jag fann det nu efter 8 månader istället för efter 9-10 månader!!

Men ändå, är man tankspridd och helt ute och cyklar eller.. JA, det är definitivt svaret på den frågan!

Nu ska jag mysa lite framför datorn med lite svenska program från play.se kanalerna. Och kanske börja packa lite. Jag ska ju då fylla en resväska som Linn ska ta med sig hem till Sverige, när hon och Max (Catrins väninna och ja även min såklart + Catrins pojkvän) kommer. Så måste börja packa ner en massa! Prylar, skräp, skit, skor, kläder, väskor osv i det oändliga.. 

Här är en ganska dålig bild på håret, men ja kameran klydda lite. Är inte så gulaktigt som de ser ut hehe :) 


HA DE!     


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Malin! Visade lite bilder på dig och Petra för några av mina klasskamrater och de tyckte ni var så fina. Jag är så stolt över er! Inte bara för ert utseende utan för hur ni är. Det är minst lika viktigt, glöm aldrig det. Från en stolt pappa.

2010-10-03 @ 10:11:50
Postat av: Pappa

Hej Malin! Visade lite bilder på dig och Petra för några av mina klasskamrater, de tyckte ni var så fina. Jag är så stolt! Inte bara för hur ni ser ut utan för hur ni är. Det är minst lika viktigt. Från en stolt och glad pappa.

2010-10-03 @ 10:22:52
Postat av: Pappa

Hoppsan, blev visst dubbelt.

2010-10-03 @ 11:09:26
Postat av: Lisa

Håret ser jättefint ut! Ta en vanlig bild sen så att man kan se på riktigt :) <3

2010-10-03 @ 15:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0