Första skoldagen för mig och barnen tillsammans

Så idag var det då första riktiga skoldagen. Jag jobbade, hade min station och nästan alla barn var närvarande. Så jag tror vi var 14 stycken om jag inte minns fel. Mycket roliga pyssel och aktiviteter. Och kul att träffa andra och låta pojkarna socialiceras lite. Så här kommer lite bilder..

Sen var det även Bellas 3 års dag idag. Så vi sjöng för henne och när vi skulle tacka för dagen. Så stod Bella vid dörren och delade ut små kalaspåsar till alla klasskamraterna. En liten Elmo påse med ett litet målarblock, kritor, klistermärken och en påse med kaninkex.. Så sött!

Så det är vad pojkarna jobbar på här efter deras nap.


Efter detta lilla projekt så hoppade vi i skor och gick ut på uppfarten och ritade med kritor. Så ja vi har haft en riktig toppendag.

Imorgon väntar skolan igen! Och nu ikväll träffade jag ett par aupair tjejer på ett café. Men jag mår inte bra alls, börjar bli riktigt sjuk. Kul nu ju när man ska till östkusten på onsdag. Så får kurera mig till helgen. Näsan dummar sig och ögonen rinner, huvudet känns som det ska sprängas och är tungt.. Hoppas jag kan få sova lite i natt..

Men hörs imorgon!

Och förresten här kommer ett videoklipp fråns idag :)
ÅÅÅÅHHH SOM JAG ÄLSKAR NIC OCH DEX!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Malin! Vilken härlig film! När Dex skrattar på slutet så blir jag glad ända in i märgen. Tack för dina filmer, bilder och texter, de förgyller mina dagar. Krya på dig! Kram! Pappa

2010-10-01 @ 09:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0