Imorgon kommer en massa bilder, ni får lite smakprov här!

Ville bara säga hej. Ska åka tidigt imorgon bitti. Vill inte hem :( har haft det super bra här på östkusten.

Hade gärna stannat ett par dagar till.. 
Men men allt roligt måste ju ta slut. 

Jag ska bli hämtad mellan 04.37-04.53. Så det blir till att sätta klockan på 04.00..

Och en lång resa kommer vara framför mig.

Har så mycket att berätta och bilder att visa så jag nästan spricker.. 

 


Nu ska jag l'gga mig. Ska upp om lite mer än 4 timmar.. Hörs imorgon!


Nu ska jag gå och lägga mig. Ska gå upp om 4 timmar. Hörs imorgon.

Kommentarer
Postat av: Mammi

Härliga bilder, trevlig resa o välkommen hem till Seattle igen....Då blir det mys med dina pågar...:-) de har säkert saknat dig jätte mycket o vxt så det knakar....ha det bäst o vi hörs din morron tisdag mammas tvättedag hiihi Loe you <3<3<3

2010-10-11 @ 07:00:36
Postat av: Peter

Oj Bra väder verkar du haft både i Washington och Boston. Samtidigt verkar haft det Kanon bra. Tror nog att flera av oss är nyfikna så det spricker..



Ha det gott lingonkompott

2010-10-11 @ 20:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0