Måndag ocn stora fixardagen

Ja idag började jag kl 9 och jobbade till 14. Skypat med Mammsi och Pappsi. Efter jag slutat så gick jag upp på mitt rum och började gå igenom en massa saker .

Jag har min "to do (buy) list before I'm leaving the States". Så idag satt jag och gick igenom allt jag ska göra och köpa på internet och kollade priser + dagar. Allt från schampo till smink till musikaler till amerikansk fotbolls matcher. Allt är inräknat, mina resor.. Så räknade på hur mycket mer jag får i lön och vad allt kostar, hur mycket jag har att röra mig på och hur jag ska spendera mina pengar. Känns riktigt skönt faktiskt att ha koll :)

Jag sitter och knåpar med mitt topp hemliga projekt. Tar en massa timmar men det blir bra, lite kluven är jag dock då och då. Men det går framåt i alla fall.

Kan fortfarande inte se IDOL på deras hemsida. VAD ÄR FELET LIKSOM! ORKA, PALLA, ÅHHHH. Blir så less, vill ju se det.

Ska ladda upp två filmklipp åt er idag som är från denna dags lek.

Imorgon är det tisdag vilket betyder tvättdag och så får vi se vad som mer händer.



Ha det bäst! Och jag önskar er en bra ny vecka.

Kommentarer
Postat av: Mammi

Tack vännen du gjorde min morron till att jag fick skratta o le....sitter faktiskt lite med en tår i ögat mer för fy vad jag saknar dom 2 goa pågarna...

Ha det bäst o vi hörs när vi hörs...o DU LOVE YOU

2010-10-26 @ 08:12:40
Postat av: Sabrina, mitt liv i London

Jag kan inte heller se idol!! Blir gaaaaleeen!!! Har det funkat bra för dig de andra veckorna? Det är inte så att man inte kan se för att man är i ett annat land??

2010-10-26 @ 10:33:44
URL: http://sabrinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0