Myspys dag och sjukstugan är friskare!

Hej och hå, idag har jag och pojkarna haft det riktigt mysigt. Kollat lite tv, men mest lekt med tåg och bilar av olika slag. Vi har även gjort lite annat men de har varit riktigt duktiga.

De mådde betydligt bättre idag, eller ja Dexter var samma. Men Nic var den som var värst, och han är på bättringsväg.
Imorgon är det ju dags för skola så får se om de blri sämre tills på fredag eller inte. Kommer ju läggas till lite extra bakterier imorgon om man säger så.

Sen lagade jag indiskt till middag, det blev tikka masala. Kycklingröra med ris och gröna bönor. Gott var det! 

Sen tog jag en sväng och lämnade tillbaka en poncho och en annan sak. Körde även och tankade upp bilen.

Nu sitter jag här och funderar, det går en massa tankar genom huvudet. Har varit en sådan eftermiddag/kväll. Ibland vill man bara VARA HEMMA och krama om sina nära och kära. Veta var man hör hemma eller ja hos vem man hör hemma. Inte långt kvar nu och tankar + känslor flyr runt med en jäklans fart.

Det är så mycket man vill, så mycket man inte kan och så mycket som finns utom ens egna makt.
Hoppas, tro och be kan man ju alltid. .

Har det lite kämpigt nu ikväll bara, ska lägga mig ner och lyssna på lite bra musik bara försöka grunna lite på livet. 

Här är en film från idag så Nic dansar lite på klappa händerna om du är glad. Såklart dansade han först hela och sen kom jag på att jag kunde ju filmat. För han var så duktig och ja när jag filmar så vill han ju inte dansa lika mycket. TYPISKT HAHHA. Men han dansade lite i alla fall.
Och ursäkta för inställningen på filmen, råkade komma till en knapp innan jag började filma :) 


And Grandma Crick, they are doing a lot better today! Sorry for not posting earlier hehe. But it's hard with the 3 hours difference. Didn't mean to scare you :) Hope you're doing good and that you had a fab time with the boys when you were here. They are adorable and when you get the time to spend time with them on your own, it's always more successful and giving :) 

Till Sanna:
Min Mamma har blivit opererad. Hon är kraftig och bestämde sig för att göra en gastric bypass. Det menas med att man går in och delar på magsäcken och kopplar "bort" storsta delen så man bara har en liten magsäck kvar. Så man är inte alls lika hungrig med så man går ner i vikt och kommer i fortsättningen äta mindre :) Om mna nu fullföljer och gör som man ska :) Men hon mår bra.. bara kämpigt. 
Jag har varit här i 9 månader och 16 dagar.
Och nej jag kommer inte åka som aupair igen. Jag har så mycket mer jag vill göra med mitt liv, så mycket annat jag vill uppleva. Resa, plugga, jobba och familj :)       

Nej nu ska jag fixa lite innan de är dags för sängen senare..ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Laura

Love it Malin! Nicky dancing, clapping and singing hooray was just TOO cute!

2010-10-21 @ 08:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0