Pumpa odling och Seattle med härligt folk!

Så idag när klockan ringde var jag trött minsann. Men det var bara till att palla sig upp, snacka lite med Petra och Mamma innan det var dags att göra sig i ordning för vi skulle till the pumpkin farm!

Så vi kom iväg och slutade i Snohomish och såhär såg det ut..
Dimman tog över när vi kom i alla fall! Men blev bättre som ni kommer se nedan.

Mt. Baker



När vi kom hem så hade jag 10 min på mig innan det var dags att ta bilen och köra till bussen.
Jag hoppade av och gick mot Space Needlen, stannade och tog en baguette inne på Grey's Anatomy sjukhuset innan jag mötte upp alla som jag skulle möta.
Angelica med familj, Catrin, Linn och Max :)

Sen gick vi en runda ner till vattnet och sen fortsatte jag, Cattis, Linn och Max vår Seattle downtown tur. Jag köpte julklapp till Katie, hittade något litet till mig själv. Inte så mycket idag, så stolt över mig själv! :)
Vi fikade på Starbucks och hade det mysigt.
Vi blev lite stressade när vi skulle till bussen för tiden var lite knaper. Så vi skyndade oss så gott vi kunde. Jag kom faktiskt 5-7 minuter innan min buss skulle gå. Och där satt vi och bussen blev mer och mer försenad. Efter 15 min sa en annan busschaufför att vår buss hade krockat! AMEN DU SKOJJAR!
Va fan..

Så de skulle försöka fixa en extrabuss, men annars fick vi vänta tills nästa som var på schemat. Och ja den var 1 timme senare!
Så där satt jag i buss skjulet och frös sönder, hela kroppen var så nedkyld. Ända in på benen, när jag körde hem från busstationen så skakade och darrade jag. FY! Nu sitter jag med tjocka kläder och är inbäddad under en filt och ändå så är jag lite små frusen.

Här kommer bilder från Seattle!

Bara älskar denna bilden♥

GANSKA SÅ EFTERBLIVNA! I alla fall enligt min mening


Inne på Public Market, i de mest kända fiskståndet så blev jag lite polare med en som jobbade där. Och de är då kända för att de kastar fisk til lvarandra och sjunger, snackar lite. Alltså lite underhållning när man handlar.
Han ville kasta en fisk till mig som jag skulle fånga, men jag sa kanske en annan dag;)

Då tog han mig och kallade på Catrin och Linn och sa att vi skulle ställa oss mellan diskarna. Och han hade aldrig träffat någon med en fisk, mest bara så att vi skulle vara förberedda på det.
Och där stod vi, som någon jävla attraktion, alla stannade och tittade haha.
Men kul var det!


Nej nu blir det godnatt! Imorgon ska jag se lite berg och östra Washington med härliga folk. Angelica + familj, Gabriela och någon till. Kanske även blir en sväng inom outletmallet. Ha en toppen söndag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Coole Dex....sötnos nr 1 o givetvis Goa Nic ännuen sötnos nr 1.....Vad trevligt att få hinna uppleva Halloween med...älskar pumpor de är så färgglada....Hur många gånger har du nu fått uppleva tuggummiväggen?????Det är många gånger....Ha en härlig söndag med alla dina vänner.hörs o du love you....:-)

2010-10-17 @ 09:22:45
Postat av: Hannah

i loooove your red jacket!!

2010-10-18 @ 05:06:40
URL: http://hhni.blogg.se/
Postat av: Marte

Hei Malin!

Det va moro å sjå alle bilda frå The Farm. Eg merkar før fyste gong at eg faktisk savnar livet som au pair litt..! Det va kanksje litt gøtt å kjenne på!

Kos deg mens du kan:)

God bless

2010-10-18 @ 21:12:49
Postat av: Laura

Love the pumpkin picking, I wish I was there!

2010-10-19 @ 00:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0