Ready to leave.. Snart i alla fall

Säger hej då nu..

Kommer kanske en liten uppdatering från östkusten även om jag inte har med min älskade dator.

Allt är packat, skjuts till flyget CHECK, skjuts hem från flyget CHECK.

Kläder och allt annat skit CHECK..

Så hörs. Jag är helt super spänd. Ska bli så kul. Träffa "gamla" kompisar och se nya platser.
Fått ett par magiska piller av en anonym person HAHAH . Så jag ska nog sova lite på planet och orka med mina intensiva dagar! 

Hörs! 
KÄRLEK, with LOVE


Kommentarer
Postat av: Mamma

Min älskade tös, njut nu av dina dagar med Linda, Hanna och Sarha....:-) Dina pågar kommer ju växa så det knakar dessa dagar så det sprakar...hihih Ha det bäst o va rädd om dig gör inget som mammi inte skulle gjort du vet....o glöm nu inte att jag Love You <3<3<3

2010-10-07 @ 06:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0