Sjukstuga igen då eller.. JA JA JA och åter JA

Hej och hå. Låta glad kan man ju alltid :)
Sitter här och små hostar, torrhosta har man fått. Snudan (näsan) är helt täppt och ögonen rinner.. Får snutit ut då och då.. Men ja jag fasar inför natten.. Hattar nätter när man är förkyld, halsont är okej då..

Men jaja, jag får försöka bli frisk nu.
Så denna helg ska jag bara ta de lugnt. Imorgon ska jag till frissan en sväng och sen inget annat speciellt på dagen. På söndag ska det vara en massa släkingar här. Ska bli kul.. Men jag måste åka efter bara ett litet tag då jag ska på LCC möte. Vi ska till Capitol Hill, Seattle för en spöktur kring de mörka kvarteren. Nu inför Halloween och allt..

Idag hade vi det mycket trevligt i skolan, barnen och jag. Så mycket snälla människor, trevliga och hjälpsamma. 
Lekte mycket ute och inne och pojkarna gjorde fick ett pappersträd där de klistrade på pappersäpplen. Riktigt kul hade det med detta pyssel och de fick även med sig träden hem. Så nu är de uppklistrade på fönstrena i storarummet för åskådare. 

Jag har sett Idol och jag måste ju verkligen säga att HERREGUD vad de är duktiga i år. Som de tar för sig och vilka röster de ligger inne med. Riktiga stjärnor många av dem och så unika röster många av dem har. Inte bara fina, vackra och potensiella röster utan även unika! Vilket startfällt! Stolt över att vara svensk!    
Ska bli en spännande höst!

Efter vi ätit och snackat en massa Joel, Katie och Jag. Så lekte jag med pojkarna som var riktigt glada, sprudlande av lycka, glädje och energi. Se skratta, busade, tokade sig och spelade helt klart Allan! Riktigt behövande, de gjorde in dag de små liven. Jag fick en bamse kram av båda två, stal en puss och gick sen upp med ett stort leende på mina läppar och i mitt hjärta!♥

Sorry vänner, har inte tagit några bilder från idag.. Men bjuder på en av de första bilderna på mig när jag kom hit och på en nu. Någon skillnad?


Vad tänker ni, vad poppar upp i era kloka huvuden hahah !!! I'm just kiddin..Being as silly as only Dex can be.
Och imorgon kommer ni se ännu mer skillnad ;) So just wait and you'll see..

Talk to you tomorrow, and promise to post a photo of my new look ;)
HAJ PO ER..

Kommentarer
Postat av: Mammi

Haj pu daj min goa grebba...hihhihi Idag har din blogg strulat har inte kunnat komma in förrän nu. Idag har det gått i städetstecken igen...men gud vad här luktar gött. Ikväll ska vi fira Mackans 40 årsdag o det ska bli trevligt. Krya på dig o tänk nu på dig själva o lyssna på din kropp...Love you <3<3<3

2010-10-02 @ 13:31:43
Postat av: Lisa

Nu var det länge sedan vi pratade igen :(

Iofs är det mitt fel för jag har inte suttit vid datorn någon längre stund på ett tag. Nu har jag börjat spela bandy igen, hej och hå! Men det är KUL! :) Och nästa Söndag början inomhussäsongen med fotbollen, det har jag längtat efter! Vi hörs snart! <3

2010-10-02 @ 15:31:35
Postat av: Marte

Hei Malin!

Det var moro å lese på bloggen din att. Eg har hatt ein blogg pause ganske lenge no, men no skal eg følgje meir med!

Gutane har blitt så flinke til å snakke! Det er jo heilt fantastisk.

Det ser ut som om du har det ganske bra :)

Savnar deg mykje:)

Stoor klem

2010-10-02 @ 19:39:45
Postat av: lovisa

söt du är)

2010-10-02 @ 20:24:35
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Idol är kul att titta på. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-02 @ 20:26:07
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Mekko!

Välkommen in till min blogg! Jag säljer massa olika saker i bloggen som ex , smycken (döskalleringar och massa annat snyggt) , hårvårdsprodukter , kläder, skor och skönhetsprodukter. Allt är väldigt väldigt billigt , gratis frakt och helt nytt. http://mekko.blogg.se

2010-10-02 @ 20:37:33
URL: http://mekko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0