Söndag, är alltid söndag vilket ger en speciell känsla

Så dessa två klipp är då från igår då jag och Cattis flummade med hennes tandpets hållare.


Sen imorse blev vi väckta av att Hanna ringer 8.15 och säger att hon ska med till Ikea och Southcenter shoppingmall idag för hon kände sig bättre. FATTAR NI KL 8.15 HAAHHA!! Hanna virrepanna.
Dagen har varit mycket trevlig, härliga svenska tjejer. Ikea, shopping, snack och skratt. Köttbullar, räkmackor, kvaiar, pärlsocker, marabou och singoalla till alla! 

Och tacka gudarna för PARADIS ASKEN! Herregud, tänk att Ikea tagit den hela vägen hit så att jag kunde köpa den. Blev lite besviken då jag gillar Aladdin asken bättre, men detta är ändå magiskt! Tog mig två praliner ikväll. Och Mamma du behöver inte vara orolig, åt mat först! Och ska inte frossa i mina praliner! :)

Här har vi tjejerna!
 

Ska se om idol funkar på websidan nu. Annars blir det sängen snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0