Tisdag, tvättedag + playdate

Idag kom Silje och hennes pågar över och vi hade det riktigt kul. Tiden sprang iväg, pojkarna lekte och snackade. Bråkade lite om vissa leksaker, men bra för dem att lära sig att turas om.

Och innan vårt besök kom så sjöng Nic och även Dexter ABC sången. Så söta, Nic är riktigt duktig och Dexter försöker fortfarande.


Efter jag slutat jobba så tog jag Joels bil och körde till Safeway och köpte leek = purjolök och potatis. För imorgon blir det potatis och purjolöksoppa. Mumma, jag har även knäckebröd (hårtbröd).

Detta ser jag fram emot! Tack för tipset Mamms.

Idag ska jag gå igenom mail och sen kolla lite annat på min to do lista. Tänkte även dela med mig av min att göra och köpa lista.

Så om ni inte är intresserade sluta då läsa här och hoppa lite längre ner;)

TO DO AND BUY BEFORE I GO HOME

Las Vegas (december)

Hemligt projekt till värdfamiljen

Carry on, handbagage till flyget hem

Schampo, Balsam (Redken)

Lemonade pulver (hälla i en vattenflaska och skaka så får man citron dryck)

Ziplock bags, plastpåsar (1-2 liter med en smart zip förslutning)

Musikal, Hair och se en Gospel julkonsert

American Football, Seahawks 28 nov

San Francisco

Halloween utklädnad

Smink (Id sminket, mineralsmink och mascaror)

Spara lite pengar som jag ska sätta in på mitt svenska konto.

Färga/slinga håret

Vancouver, Canada över en lördag

Ja det var nog allt hahah .. Listan är ganska lång..

Jag ringde även till CC idag och kollade med hur många bagage jag får ha med mig hem om jag måste betala för att jag checkar in två väskor (alltså för den ena då). Eller båda går gratis för att det är ett internationellt flyg.

Sen frågade jag hur länge till det var okej för mig att lämna landet utan att får problem med att komma in igen (kan ju aldrig garanteras men vad min agentur rekommenderar).
De sa då 4-6 veckor innan mitt visum utgår borde jag inte lämna landet. Och det blir precis men ska nog funka. 

Nej gott folk, nu ska jag ta tag i lite saker. Hörs imorgon. 

Sitter här och lyssnar på Cat Stevens, Thinking about you! Och lite Tracy Chapman, Alison Krauss.. Bra musik!

MASSA KÄRLEK FRÅN MIG TILL ER !

Kommentarer
Postat av: Mammi

Står upp o applåderar för pågarna vad duktiga dom är....Ja då har jag fört över till Halloween dressen. Det kommer ju bli kul att få uppleva Halloween med....Kul med dina lister. Men tbx till Potatis o purjolöksoppan, grönsaksbuljong, peppar,salt och cream frachei. man kan ju ha stekt bacon i med om du kännerdör det. lycka till kramis mammis Love you

2010-10-27 @ 07:32:35
Postat av: Anna

Blir alltid lika glad när du uppdaterar. :D Funkar lemonade pulvret bra? blir de lika gott som vanligt? :)Så mycket kul du ska få se innan du åker hem! Ha en fortsatt skön vecka. Kram Anna <3

2010-10-27 @ 13:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0