Två födelsedagar firade, skola och gårdagens lek i garaget!

Klockan är sent, men jag tänkte plinka ner lite snabbar rader och även lägga upp en massa bilder. Så jag har ett filmklipp på pojkarna sen igår eftermiddag som jag kommer lägga upp. Jag har även bilder från dagens Angelica 20år firande och två filmer.

Sen har jag ett par bilder sen pojkarnas skola idag.

När jag slutade ikväll så tog jag mig en dusch och körde sen till Gabriela där vi skulle fira att Silje fyllt 19 år.. Så här kommer lite bilder från ikväll med. När jag lagt upp allt detta ska jag kasta mig i säng. För imorgon är de pumpa odlingen, Seattle med Cattis, Linnsan och Maxis. På söndag bergen med Angelicas familj och några till + bio i Bellevue med Greta, Hanna och Silje på kvällen!
Kan det bli en bättre helg eller? Nej så säg haha..

Pojkarna i garaget igår


Angelicas kväll!

Doggiebag, det står people and doggiebags, som rester.. hahha första gången jag ser att de står doggiebag någonstans.


Pojkarna i skolan idag


Siljes partaj



OCH JAG GILLAR ATT SKRIVA MINA FÖRKLARINGAR TILL BILDER OCH ANNAT OVANFÖR BILDERNA. Sorry Jonnyboy att de inte passar dig ;) Du får helt enkelt leva med det! Tufft liv

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Vilken organisation åkte du med? Är det några du rekommenderar? Jag är en tjej som har funderat på att åka som au-apir till USA, men jag vet inte vilken organisation jag ska välja riktigt. Jag tror det blir någon av CC, STS eller SI? Vilken tycker du jag ska välja? Vilken skulle du rekommendera?

2010-10-16 @ 21:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0