Ytterligare en dag i skolan och GELIS 20ÅRSDAG

Så idag var det dags för skola och vi hade en mycket trevlig dag i skolan. Pojkarna gillar det, men de är trötta den sista halvtimmen.. De målade med vattenfärg, "planterade" potatis, rädisor och morötter ner i jord och grävde. 

När vi kom hem så blev det sängen för knattarna, och jag skypade med Petra och snabbt Mamma innan de skulle nanna. 
Nic sov länge så Dexter och jag bara chillade lite. 

Slutade vid 4, Katie och Joel kom hem lite tidigare. Så nu är jag klar och ska snart hoppa ut i bilen. Jag ska nämligen fira Angelica idag hela 20 år GAMMAL. Hennes familj från Sverige är här, och hennes amerikanska familj kommer + Gabi :) Ska bli mysigt! 

Kommer bilder från det imorgon, kanske ikväll. Får se när jag kommer hem. 

Imorgon är det fredag, vilket innebär skola och sen helg. 
Imorgon blir det till att fira Silje hos Gabi, med lägereld, hottub badande, god mat och gott sällskap. 
Lördag blir det pumpafarm på morgonen, Seattle downtown med Cattis, Max och Linn och 18.30 är det något till som händer med min värdfamilj. Men det är en överaskning så kan inte avslöja de nu om personen skulle råka läsa detta. 

Söndag vet jag inte än, bio vill jag på, får se. Sen måndag ska jag fixa lite, skypa med folk osv. Jag är nämligen ledig tills klockan 4 cirka. 
Nu måste jag rusa..   
Bilder på mina älskade idag!

Dex kör grumpy, butter :)

Kul hade vi i alla fall...

Kommentarer
Postat av: Petra

AUUUW mina små gullegrisar. haha

vilka miner dem gör :)

Fick bara pratat lite med dig igår, får prata med en annan dag sis .

Nu ska jag till praktiken sen vara med linnea ikväll, mys!

hoppas du hade trevligt med angelikas familj och kalas sen på kvällen :)

JAG SAKNAR DIG min fina fina syster.

Men snart . . . . är du hemma ;) <3

2010-10-15 @ 09:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0