Bygg ett gosedjur, en nallebjörn eller ja en Gizmo helt enkelt!

Hej och hå då var det en ny dag och vi har passa mina pågar. De har varit så charmiga och gulliga, vilket har resulterat i att Anna och Maria vill ta med båda två hem!
Men de är kära mina små älsklingar.
Så idga har vi lekt, busat och myst. Sen åkte vi till Alderwood Mall och på eftermiddagen efter deras 2 timmars nap så lekte vi.

För mycket pankakor i munnen kanske haha


Nic gillade inte när gosedjuret inte hade fyllning/bomull i sig haha.. Han ville ha de färdiga som satt på hyllorna..

Så glada för sina Gizmo gosedjur, nu har jag en, och de sina + att jag har min riktiga Gizmo hemma :)

Lunch på Ruby's, pojkarnas favvisställe..
 

Hur det gick till när Nic och Dex byggde sina Gizmos på build a bear. Så himla sött!


Hoppas de var lite underhållande. Sen efter jag slutat åkte vi till Alderwood igen och fick fixa lite småsaker och tagit en smoothie på Jamba Juice, mitt favvoställe!!

Sen lagade vi pizzor till middag och så har vi planerat lite inför LA weekenden!!SÅÅÅ EXALTERAD!
Nej nu ska jag nanna, ha det toppen mina älskade vänner, familj och läsare :)

Kommentarer
Postat av: Mammi

Sitter med ett stort leende på mina läppar o tårar i ögonen....Åhhhhhh vilka godingar nu finns det 1 Gizmo o 3 Gizmo jr....4 ever....:-) I vått o torrt. De är så söta våra små pågar. Förstår att det blir tufft för Anna o Maria att lämna dom små liven. De tar ens hjärta direkt. Ha en bra dag o vi hörs när vi hörs. Tack för alla fina bilder.Love you <3<3<3

2010-09-08 @ 07:09:15
Postat av: Ninni ( Johans mamma)

Härliga bilder och de må grynen har det sååå himla bra med dig Malin!

Jättekramar

Ninni

2010-09-08 @ 14:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0