Grandma Crick and Grandpa Don day..

Ja så idag var det upp tidigt igen. Fixa sig och sen kom Joel och hämtade oss. Han hade varit och fikat med en kompis. Iväg for vi till Farmor och styvfarfar Don :)

Så där har vi spenderat näst intill hela dagen. Lekt, ätit gott, skrattat och fixat. Klättrat träd, sett hjortar, vallat hundar och ätit god tårta för Don fyllde år.


Två farbröder till Nic och Dex.

En av familjerna Yates

Farmor Crick

Käraste Dex på språng

Kolla som killen chillar, he's just haning out. Havin a good time. Enjoying life.

Fixar cykeln

ÄLSKADE FINA NIC! Amazing, adorable and one of a kind♥

Kusin Maya..Världens gulligaste unge!

Vi tog en tur längs med gatan

Denna bilden säger så mycket..

Treeclimbing..

Love this picture!

Traktorn behövde lagas..

Love this one too! Kolla deras ansiktsuttryck.

Pojkarna fick en tur på släpet till traktorn.

Jag hade en, försök få några fina bilder på Maya dag denna dag. Ska maila hennes mama Heather några foton.

Ozzy, the man. Så snäll och mysig hund.

Silly face, busunge..

Busunge nr. 2..

LOVE MY DEXY!!!♥

Brödrar

Avslutar med söta Maya som ser ut som en Cheerleader..

Förlåt för att jag inte skriver mer. Men klockan är redan alldeles för mycket. Jag ska se lite på en film som jag lånat av Zaidee och Loren. De har tusentals filmer och sjukt många bra. Så jag har mycket att stå i nu. Måste se lite på en ikväll.. 

Imorgon ska jag vara hemma lite på förmiddagen, för Joel, Katie och pojkarna ska träffa en kompis till Joel i Dexter (JAAAAA, det är en stad/by. Och faktiskt byn Joel växte upp i). SÅ jag får sovmorgon och jag ska se resten av filmen då :) 

Till Sanna, jag/vi bodde på Radisson LAX hotel. Så precis brevid Los Angeles LAX airport. 
Hörs imorgon!  

Kommentarer
Postat av: Mammi

Vilka foto du tagit, helt otroliga bilder....Nic är ju helt underbar....Maya vilken prinsessa...:-) Trevligt att du fick träffa Farmor o Don o Joels bröder. Ser att ni har haft en mysig em...Ha det bäst o saknar dig o pågarna så jag får ont i hela min kropp...Idag flyter jag fullt ut och det kommer att bli jätte bra. Love you min sköna böna <3<3<3

2010-09-20 @ 07:46:56
Postat av: Pappa

Kanon bilder! Jag blir på så gott humör när jag ser dem. Tack Malin!

2010-09-20 @ 10:13:33
Postat av: Peter

Kanon fotografen Malin slår till !! Kanon fina bilder Malin =D Ha det fortsatt bra i Michigan.....

2010-09-20 @ 17:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0