Här står jag och skrattar så att kisset forsar!

Idag så har jag flugit till LA, Los Angeles alltås de vilse änglarnas stad!!! WHIIIOOO
Allt har gått bra, flyget tog två timmar, vi har ätit och utforskat flygplatsområdet och hotellet. Vi gick till Ralph's en mataffär och inhandlade lite frukt, chibbor, m&m's, nutella, istea och bröd. Så nu har vi till frukost och lite till snack. Så här är lite bilder från dagen, har inte hunnit med så mycket än.  
Mount rainier från ovan!! 3 km högt, men här ser det ut som en liten kulle som man kan åka pulka på :)

En del av Los Angeles, inte downtown dock, se kunde jag inte fotografera, för just i det ögonblicket så ändrade planet direktion!

När vi fått vårt bagage så gick vi ut och då ser vi vårt hotell (hade dock sett det inne från planet) och så himlans nära låg det.. Så där traskade vi bort, korsade ett par ganska så trafikerade vägar.
Och ja typ INGEN kommer fan till hotellet gåenges här haha .Alla tittade på oss om jag säger så!! 


Vårt hotell till höger ni kan nog skymta Radisson skylten..


Viewn från vårt fönster..

Välkommen till LA!

Downtown LA riktigt zoomat från vårt hotellfönster..


LOS ANGELES AIRPORT...

Middag i hotellbaren


OKEJ, NU MÅSTE NI LÄSA NOGA AND PAY ATTENTION!!
Vi gick till affären och på vägen tillbaka hände DET. Ni vet DET som inte får hända.. Vi ska då korsa en ganska så trafikerad gata på ett övergångsställe, när vi ska ta första halvan så tvärnitar en bil som vi tänkte gå bakom, men hon som körde blev helt försktäckt och trodde nog att vi skulle ta sjävlmord eller något. Hon fick bärgis nog en lätt hjärtattack!!!! Sen sista halvan av vägen då, det är där det händer. Vi börjar så smått att korsa vägen, Anna halkar på efterkjelken, sen åker snapplesen i backen (istet). Plastet gick i sönder på vårat 8-pack drickor. ANNA PANIKERAR och springer runt som en yr höna och skriker plastet gick isönder, den ena flaskan rullar iväg. Maria agerar snabbt, vilka reflexer må ni tro. Vi snackar lugnt med Anna och bilarna i alla 2-3 filerna tvärbromsar, alla snapples och Anna och Maria kom i säkerhet till mig där jag stod på trottoaren och KISSADE PÅ MIG av SKRATT. Detta skulle ni sett och upplevt, men dock inte min kissattack, det var MINDRE bekvämt. Men vad ska man göra, kissig är man och roligt var det, det gick liksom inte att hålla torrt längre! 

Usch som jag kämpade för att hålla alla vätska inne i kroppen, men det gick inte så bra. När Anna når mig vid trottoaren så kastar hon hela det söndriga paketet med drickor framför fötterna på mig och säger: NU KAN NI TA DESSA!!!
Och ja tillsist har jag samlat mig och vi fortsätter säkert utan andra incidenter till hotellet! VILKEN KVÄLL KÄRA VÄNNER.. 


Kommentarer
Postat av: Mammi

Hahahahah.....kan se Anna när hon kastar drickerna framför era fötter precis som Pappi Lundström..Du är för gullig Anna...:-) Ha nu en härlig vecka o njuta av LA...Kramar till er alla 3....Love you <3

2010-09-10 @ 08:17:42
Postat av: Håkan & Ulla

ta det nu lungt med drickat! varför ska du anna bara

bära? ser fram emot eran tur från L.A. och en massa

bilder men se upp med trafiken!!!!!

KRAMAR FRÅN KLAGSTORP.

2010-09-10 @ 20:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0