LA tour + mycket HOLLYWOOD

Frukost på rummet, Maria tar iste och kokar upp det genom kaffekokaren för bästa effekt mot vår fruktansvärda halsont! Toppen kur..

Sankta Monica Pier


Leonardo Di Caprios hur i Bel Air

Huset där Fresh Prince in Bel Air, spelades in med Will Smith

Hotellet där Pretty Woman spelades in med Richard Gere och Julia Roberts

Belerly Hills var vi med i ja ..

Madame Tussades i Hollywood ja :)

LA utsikt och down town

Ja bilden talar väl för sig själv eller?


Där Marilyn Monroe bodde och showade och säga spöka ibland..


Kinesiska teatern



Julia Roberts and Me


Charlie Chaplin

Jag gjorde en vaxhandavgjutning.. Eller hon som gjorde dem gillade mig så mycket och min hand. Så först gjorde hon en och sa att jag kunde få den gratis. Sen ville hon göra en till för hon ville ha en själv i deras skylt:) Sååå colt, så om ni besöker Madame Tussaude i Hollywood inom det snaraste i alla fall så kan ni se min hand där! :)


Jack Nicholson

Hollywood Buouldevard



Skylten finns där bak, lovar..

Ser ni skylten?

China Teatern inuti


Hollywood and Highlands Mall

Och med denna bild säger jag tack och godnatt. Klockan är 23.55 och jag ska upp kl 7.00 imorgon på nya äventyr. Trött är jag och sova borde jag ha gjort för längesedan!
LOVE USA, CALIFORNIEN, LA OCH HOLLYWOOD + FINT VÄDER!
Hata min onda hals dock :(

Kommentarer
Postat av: Mammi

Woh...vilken dag med nya intryck o upplevelser tilldin tårta....Se fram emot att se fler bilder av er dag, förstår att ni är trötta. Kramis o ha en mysig dag imorron i Santa Monica...Love you <3<3<3

2010-09-11 @ 08:47:01
Postat av: Lena

Vilken dag ni haft! Så mycket spännande ni får se. Blir allt lite avundsjuk. Ha det fortsatt bra over there. Kram

2010-09-11 @ 09:08:44
Postat av: Pappa

Säger som Lena. Glad för er skull, men faktiskt lite avundsjuk. Have fun! Kramar!

2010-09-11 @ 10:17:10
Postat av: Cecilia

Va häftigt med handen! Blev ju hur fin som helst =)

2010-09-11 @ 10:54:00
URL: http://overcec.blogg.se/
Postat av: Mammi

Du har visst hunnit uppdatera fler bilder o vad coolt med din hand....Alltså nu är jag stolt som en tupp....En berömd dotter i Hollywood....Inte många som har det...hihihhi ska bli kul att skypa på tisdag o höra om alla äventyren...Natti natti

2010-09-11 @ 11:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0