Labor Day och vi har varit på galej!

Idag sov vi ut och skypade lite snabbt. Sen åkte vi till Outlet Mallet och ja där fick vi shoppat en massa hehe. Eller ja Maria och Anna och till lite andra.

Jag köpte en svart tröja på Calvin Klein, riktigt fin och två par converse skor som jag ska spara tills jag ska åka hem. Så de ska förbli nya! :) heheh De hade ett riktigt bra erbjudande, fick två par för 500kr :) Det ni HEJJJA USA..

Sen åkte vi hem om och jag förde över lite pengar. Så ja utan pengar kan MALIN PERSSON visst handla haha. Då låter man bara andra betala!!! ;) Så shoppa utan pengar går minsann, lovar.

Sen åkte vi till Ruby's och åt mat och GUDOMLIG milkshake, riktigt toppen! Och goda jalapenos/ost sticks, bästa jag vet!  

Anna tyckte det var lite stark minsann!

YUMMY YUMMY IN MY TUMMY!

Forever 21 debut!


Nu måste jag sova, hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Åh vad härligt med lite shopping...o mitt favo ställe Ruby´s....med den smaskiga milkisen. Blev det någon shopping för er??? Hörs på skype din fm imorron.Love you <3<3<3

2010-09-07 @ 06:59:20
Postat av: Peter

Ahh Ruby's Rules Den hamburgaren jag åt där var så god Och milkshaken mmm Kan ni inte ts take away i kylväska hem till Sverige 

2010-09-07 @ 10:13:51
Postat av: Petra

Skulle mest påminna om hur mycket jag saknar min syster! GALET!

& så fina pojkarna är, mina små hjärtan.

Ni ser ut att ha de jätte kul, så glad för er skull, fasssst lite avensjuk är jag :(

Hoppas ni hittar en massa fint och njut!



I love you all

2010-09-07 @ 14:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0