MAMMA, JAG ÄR UTELÅST!

Ja min otur fortsatte då igår ja som ni kanske förstod eller kanske inte. För varför skulle de liksom sluta?

Så där sitter jag på golvet i köket, har hittar internet teckning. Publicerade min blogg och laddade upp alla bilder. Sen loggade mamma in på Skype, så tänkte att jag kunde ringa henne och säga hej.

Men ville inte sitta ute i köket och väcka alla när jag babblade på. Så jag tänkte, det är ju inte så kallt ute så satt mig på trappan utanför köksdörren. Sen lägger jag på och ska öppna dörren.

DEN ÖPPNAS INTE, DEN ÄR SÅ FRUKTANSVÄRT LÅST! SÅ HIIIMLA RIKTIGT LÅST.

Jag ringde upp mamma igen och jag höll på att dö och mamma med av skratt och hon till och med grät så kul hon tyckte det var.

Så ja där fick jag lysa mig fram med datorn och knackade på Zaidee och Lorens dörr. Men ja de sover med fläckt och radio på. Men ja efter ett tag öppnade de dörren och jag släptes in KLOCKAN 02.30!!! Herregud säger jag bara..

Hoppas jag får en bättra dag idag! WISH ME GOOD LUCK...

Imorse förresten åkte jag med Loren till Costco och vi hämtade upp Bill en nära vän till Loren och Zaidee. Nu kom en massa mer folk och vi ser på amerikansk fotboll och Nic och Dex fick en ny kompis. Tyler, han är 2 år. Riktigt söt med afro kryllor :) Urgullig kille..

Nej ska vara lite trevlig igen här.. Ha de bäst, hörs senare..


Kommentarer
Postat av: Mammi

Åh, det var som en sten som föll från mitt hjärta, när jag ser att du skrev på skype....Jag tänkte då lever du....var orolig att Loren hade slagit ner dig eller till och med skjutit dig för han trodde att det var en inbrottstjuv....hahahah slutet gott allting gott.....Ha nu en härlig semester o mys..Hälsa alla kramis o du Love You....

2010-09-18 @ 19:27:43
Postat av: Sanna :p

Vad heter hotellet du bodde i i LA ? :)

2010-09-19 @ 14:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0