Måndag och en ganska vanlig dag

Jag har haft en mest sjuka natten. Där låg jag i 7 timmar och vände och vred på mig. Bytade från sida till sida, tog en pilla som skulle hjälpa men det gick illa!

Så ringde klockan imorse, men det visste jag ju redan i förväg, för jag hade stenkoll på klockan, så många gånger jag tittat på den under alla mina sömnlösa timmar.

Men lite tur hade jag idag eftersom jag bara jobbade en halvdag idag. Så jag slutade halv 12. Då kom mormor Marilyn över. Så snackade och lekte med henne och pojkarna 30 min efter jag slutat jobba.

Sen gick jag úpp på mitt rum, skypade med Mamma och sen med Pappa. Ringde till Canons teknik support. För min kamera är lite sådär halv knasig. Så nu ska jag skicka in den till Canons fabrik någonstans mitt ute i ingenstans. Kom till att ta 5-7 arbetsdagar och jag som ska till Boston och D.C.. Ja, enda lösningen är nog att jag måste köpa en ny, eller ja en till.. Vill ha en bättre kamera, en systemkamera..

Så får se ska snacka med Joel, det är bra med värdpappor som är bra på såntdär med teknik och kameror..
Får rådfråga honom..

Nu ska jag renbädda min säng, har tvättat handdukar, sänglakan och kläder idag. Sen ska jag duscha, och ikväll efter vi ätit ska jag till Alderwood. Måste lämna tillbaks ett par shorts och göra ett ärende för Mammsi. Ska se om jag kan dra med mig Silje.. Annars får jag åka själv.. Men det är skönt det med ibland.

Svårt val det där med kameran, kom till att tänka på det igen. Det är mycket resor och mycket som ska göras nu. Kommer svida lite med 4000kr för en kamera.. Men vill ha en och de är så sjukt mycket billigare här än hemma.. Halva priset eller minst 2-3000 billigare..
Usch inte lätt det där med olika val och rätt val.

Snackar lite med Catrin nu och borde ta tag i lite saker snart med.. Men känner mig slö idag.

Hur är det annars med alla där hemma, jag hoppas att ni mår bra. Inte så ofta man hör av er. Jag är kanske inte så bra på att skriva heller. Men hoppas ni läser på bloggen och skriver när ni känner för det :)

Och ja snart är det ju dags för mig att resa igen, det blir mina sista semester dagar jag ska ta ut då. Men jag ska ändå kunna trycka in ett par resor på helgen.


Kommentarer
Postat av: Cornelia

haha så du var verkligen sleepless in Seattle

2010-09-27 @ 23:27:10
URL: http://www.conken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0