MARIA OCH ANNA ÄR HÄÄÄÄÄÄÄR!!!

Zoo med Silje



Trötta djurletare..


Var med pojkarna hos språk terapeuten i Everett, riktigt fett med trafik, skulle ta 13 min tog 35! Sjukt.. Herregud, hata rusningtrafik!

Sen åkte jag till Bellevue och hämtade upp Cattis sen bar det av mot SeaTac för att hämta dessa trötta och ganska skabbiga (enligt de själva) Svennar.

Det var en olycka på vägen dit och vi blev lite försenade om man säger så, men vi kom ändå innan de kom till baggagen så det var bra.

Cheesecake Factory for dinner!


Nu har jag fått smaka lite svensk lösgodis och är redo för sängen. Imorgon kommer det bli Seattle!!! WHIIIIOO. Älskar att ha mina kära vänner här! ♥

Kommentarer
Postat av: Mammi

Åhvad härligt att se att dom har anlänt....nu blir det bara mys för hela slanten o snart är ni o Los Angeles....häftigt värre....Ni är inte alls skabbiga ser hur fräsch ut som helst...Natti natti o mys med mina pågar....Kramis

2010-09-04 @ 08:30:09
Postat av: Håkan & Ulla

Så roligt att Maria o Anna äntligen är hos dig.Vet att du längtat.Ha nu riktigt mysiga dagar tillsammans och njut av eran semester.Många kramar till er alla!!!!!

2010-09-04 @ 18:06:44
Postat av: Matilda Blom

ÅH vad mysigt att de äntligen kommit och hälsat på dig Malin. Njut nu av alla dagar tillsammans och hälsa! :) KRAM!

2010-09-04 @ 21:41:55
Postat av: Mammi igen

Tittade in igen...ville kolla bilderna en gång till satt o små log för mig själva.....vet precis hur det känns när ögonblicket är där....Säger Natti natti o vet at ni har minst 9 tim till att hitta på saker..love you o ha en helt otrolig dag imorron kramis <3<3<3

2010-09-04 @ 23:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0