Mount Rainier


Så här kommer bilder från dagens äventyr på Mount Rainier, Washingtons högsta berg, 3 km... Det blev en heldag, åkte halv 9 imorse och kom hem kvart över 9 ikväll.. Vi hann även med Ikea på vägen hem, blev lite tunnbröd, räkost, kanel gifflar och chokladbollar. Så imorgon ska det bli toppen frulle!
På Ikea träffade vi 5 andra aupairvänner :) Alltid kul.. Så vi åt köttbullar tillsammans.

Nu ska jag hoppa i säng. Njut av dessa bilder. Riktigt magiskt var det. Helt enormt fint. Synd bara att det var så molnigt, kunde varit lite mindre moln kanske. Men ändå bra för att vara det väder det har varit idag. Det verkar som att det ända fina vädret i hela Washington har varit på Mount Rainier idag, inget regn och inte gråa moln.. Blå himmel och sol.. och moln såklart..Så det ska vi vara glada för..

Hörs imorgon!  





Kommentarer
Postat av: Mammi

Ni hade iallafall tur med vädret...hihih härliga bilder som vanligt. Hoppas att du får sova gött min kära tös. Saknar dig. O du Love You <3<3<

2010-09-27 @ 09:11:33
Postat av: Sanna

Fina bilder ! :) btw va är det för kamera :)?

2010-09-27 @ 14:53:26
Postat av: camilla

Hej svej! Vilka härliga bilder, superfin miljö där. Ha det bra, kram

2010-09-27 @ 20:35:45
URL: http://allimacdesign.blogspot.com/
Postat av: Gunnel

Underbara foto drömmer mig tillbaka när jag vandrade i Österrike det var också mycket vackert där fanns härliga fyrbenta Murvlar som lurade bland

stenar och träd o buskar kram från Gunnel

2010-09-27 @ 22:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0