new hair color! or on my way at least

Min fina utsikt när jag vaknade imorse..

Hade en jättetrevlig dag med Silje och hennes pojkar. Och våra pojkar lekte så himlans bra idag, de VERKLIGEN LEKTE. Busade och kittlade varandra, liksom första gången de gjorde detta och inte bara lekte själv som de vanligt vis gör. FRAMSTEG..

Sen åkte vi ju som sagt till frisören efter vi jobbat. Nu ska jag bli blond, eller ja blondare och ja blondare än vad ni ser på bilderna nu.. Men på god väg i alla fall. Var där i 3 timmar och blev fattig! Men så är det. Billigare än i Sverige, och det räcker!

Och kolla så fin Silje är i plattat hår. Riktigt fint, första gången jag såg det!

Svårt att se men det är ljust, lovar.. Och mer ska det bli


En liten film från idag, tyvärr det ända jag har.


Nu måste jag verkligen sova, kommer nog sova gott fick i mig två cheeseburgare och en mugg lemonad för si sådär 40 minuter sedan och jag är riktigt mätt!
Hörs imorgon och då kommer jag ha svenskt sällskap!!! LÄNGTAR SÅ JAG NÄSTAN SPRICKER!

Kommentarer
Postat av: Lena

Ja du, jag vet två till som längtar. Fick just sms att de sitter på Kastrup och äter frukost. Första anhalt, säkerhetskontrollen hade gått bra! Nu har de en lång dag framför sig! Vi får höras när de är framme. Kram

2010-09-03 @ 07:26:11
Postat av: Lena igen

Jättefin färg på håret!

2010-09-03 @ 07:29:11
Postat av: Mammi

Ja du vilken härlig känsla att få Sverige besök...:-) SOm du sa när du hade nedräkningen på 85 dagar o ikväll är dom hos dig...Njut av varje sekund, minut o timme det är ni värda alla 3 som ni har jobbar o slitigt hela sommaren. Ska bli kul att skypa med er känns overkligt att ni är där snart o få krama om Malin o mina pågar....:-) Have a nice trip...Fint ditt o SIljes hår blev...Jag ger 10 toastar

2010-09-03 @ 09:03:45
Postat av: Mammi igen

Förstår att du räknar ner timmarna nu är det inte många kvar...Säger natti natti o kör nätt Hälsa tjejerna...Kramis o du LOVE YOU.....

2010-09-03 @ 21:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0