ojojojoj här sitter jag och tror att jag har bloggat

Men se ni där hade fått allt om bakfoten. Det hade jag ju inte alls.

Men nu är klockan så himlans mycket och jag ska upp tidigt imorgon.

Så en kort sumé av dagen.

Haft en toppen dag, Katie och Joel var hemma från jobb idag. Fixade de sista inför morgondagens resa och sen tog vi allihopa pojkarna till deras första skoldag.
Riktigt kul.

Sen har jag packat hela dagen och träffade aupairerna för en glass och skitsnack i ett par timmer nu ikväll.

Tror allt är packat nu, ska lägga upp lite bilder till er här innan jag måste hoppa i säng.


Så ha en bra helg och denna kommande vecka kommer jag vara 3 timmar närme Sverige och hemma än vanligt. Kommer bara ha 6 timmars skillnad. Ha en trevlig helg allihopa. Hörs imorgon igen haha

Kommentarer
Postat av: Mammi

Vicka söta pågar, redo för sin första skoldag...:-) Med rygga o allt. De han verkligen med en massa saker de timmar dom var där. Inga lugna stunder precis. Ha det bäst o hoppas att vi hinner skypa lite innan din dag börjar...Love you

2010-09-17 @ 09:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0