Pick up driving and dinner at Heather and Scotts


Så det blir ett snabbt inlägg här. Jag ska packa och lägga mig. Trött som in i hundan, och imorgon blir det upp tidigt och till en liten festival innan vi ska till flygplatsen.

Så idag körde jag runt Loren till ett par ärenden. Och jag körde en pick up truck för första gången!!!! Ganska kul faktiskt..

Vi såg en verktygslåda på vägen som jag passerade och Loren tvingade mig att backa hur långt som helst för att hämta upp den. För det kunde ju vara bra att ha hahah.

Sen åkte vi till Heather i Ann Arbor och har umgåts hela eftermiddagen/kvällen. Ätit gott och snackat mycket, eller ja jag i alla fall..

Checka fingret på killen ;)

Watermelon, även kallad Melon :)

Jag visade mina rock rings färdigheter.. 

Pepparkaks tårta.. Med "tändsticksljus", hittade inga andra..

Mayas rum, Scott har byggt allt från grunden..


Nej nu ska jag ta tag i allt innan jag ska sova. Hörs imorgon.

Kommentarer
Postat av: Mami

Vad söt Reid är när han sitter o håller Nics hand..Gulligt...Jasså Pickup med vilken stor bil att köra, kul att få ha testat den. Ja du vad veckan gårsnabbt nu är ni snart hemma igen o pojkarna kommer att sakna Michigan...Kul att snart Farmor kommer...Trevli resa o du glöm inte att Love you....:-) <3<3<3

2010-09-25 @ 07:34:02
Postat av: Anonym

Väldigt stor bil! Ha en bra helg! Kram! Pappa

2010-09-25 @ 13:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0