Santa Monica och Venice Beach

Andra frullen för dagen, detta skedde på Starbucks. Varm choklad, för vi trodde det skulle bli varmare än vad det blev idag. Skulle bli 25-29 grader men NEEEJ, IKE SA NICKE. Vi har frusit som svin idag. Där gick vi i våra shorts och ganska tunna tröjor. Men ja, vi kunde inte bli mycket sjukare ändå så ont som vi har i halsarna och näsorna redan!!

men här kommer lite bilder då ja:)

3rd Street Promenade in Santa Monica

Riktigt god Italiensk tun pizza. Så som det SKA vara. Mycket gott minsan!


Ganska många bilar som mötte oss när vi entrade piren :)

Till minne av World Trade Center attacken den 11 september..



Santa Monica pirens pariserhjul

Santa Monica, vackert!






NU JÄVLAR MARIA, nu ska du få en Baywatch flytare i huvudet!!!!! HAHAHA Älska bilden Anna tagit när vi inte visste om det..



Venice Beach

Här sitter jag i väntan på att den lyxiga restaurangen skulle öppna. Joe's, deras kock är rankad en av de 10 bästa i Kalifornien. Det ni hahah..

Och ja där kom vi ganska så ofräscha och inte så uppklädda efter en hel dags shopping och strandpromenad med mera.. Som vi skämdes och ja herregud. Men det var en upplevelse det med..




DAGENS INKÖP!

Dessa tre översta plaggen som ni kommer få se är köpta på Brandy Melville. Det är ett märke som bara finns i Italien och i Santa Monica och på ett ställe till i LA. Och de hade de snyggaste kläderna och butikdesignen var lätt den bästa! Den slog Urban och Anthropologie (stavning lite fel, men det är en affär här i USA). Så ja jag hade kunnat köpta såå himla mycket. Men detta fick bli allt..



Öronhänge och ring från Nordstroms

Denna fick jag när jag köpte mina Steve Madden stövlar som är döööö snygga!




Gårdagens inköp, missade att publicera dem :)


Nej nu måste jag gå och nanna, imorgon är det Universal Studios som väntar!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Åh...förlåt för jag inte han kommentera här imorse vet att du är så duktig med att blogga fastän sängen kallare hjärtat mitt. Du vet att jag älskar att följa din blogg varje dag o du är super duktig med uppdateringarna.



Du Härmed utnämner jag dig till "Årets Bloggare 2010" du är helt otrolig till att skriva o vissabåde bilder o movies...Ha nu en bra dag på Unviersal Studio mitt hjärta o hälsa de andra goa töserna med....Love you av hela mitt hjärta...

2010-09-12 @ 17:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0