Seattle och en riktigt mycket trevlig dag!

Trötta gäster som ligger inne och sussar sött nu. Idag tog vi oss till Seattle downtown och jag har agerat guide. Vi har sett en massa och fått shoppa lite med. Här kommer lite bilder! Se och njut.







TRÖTTA TURISTER PÅ EN BUSS FRÅN ENA STÄLLET TILL NÄSTA?! :) Så kära, och ja jag ber öm ursäkt för denna. Men det hör till, sorry. Kommer inte ut på facebook, LOVAR!

Så efter en dag i Seattle mötte vi upp Cattis och tog en buss hem till henne. Hon packade, vi åkte till Fred Mayer och köpte lite snack inför morgondagens Späckhuggar tur. Det var slutet på kvällen det..

Nu måste jag lägga mig, ska upp om 7 timmar och då är det nästa tur som är på tur!

Ha det bäst, för det har vi just nu :)


Kommentarer
Postat av: Lena

Ni ser ut att ha haft en superhärlig dag. Hoppas nu ni får se späckhuggare på er utflygt idag/imorgon. Kram

2010-09-05 @ 09:35:45
Postat av: Åsa

Härligt tjejer! Njut av er tid i hop! Kram Åsa

2010-09-05 @ 11:21:01
Postat av: Mammi

Åh vad söta tjejerna är lika goa som mina pågar......:-)Verkar vara en fullspäckad dag/kväll ni har haft....lite shopping härligt...Kram

2010-09-05 @ 13:55:28
Postat av: pappa

Gud,vad jag är glad för er skull. Ha nu riktigt roligt och njuuuut! Många kramar.

2010-09-05 @ 20:01:12
Postat av: Anonym

Heter alla späckhuggare Willy och kan de inte vara rent av farliga?

2010-09-05 @ 21:41:13
Postat av: camilla

Hej! Kul med besök, ni verkar ju ha fullt upp. Den där pajen och glassen ser mumsig ut, och systrarna Lundström är ju bara för söta! Ha det bra tjejer kram Camilla

2010-09-05 @ 21:56:47
URL: http://allimacdesign.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0