Sjukstuga och en massa snor!

Idag vaknade Nicholas med en riktigt förkylning och ja det hade Dexter igår och haft i ett par dagar faktiskt. 

Så idag har bestått av mys, gnäll, nysningar, snor, torka näsan och allt som hör där till! 

Vi har alltså inte gjort något speciellt alls, bara lekt lite, läst böcker och myst. 

När de napade så packade jag inför LA imorgon!! Sååååå exalterad! Längtar så! 

Sen slutade jag vid halv 3, då gick vi upp och planerade lite till på vår weekend. Sen skrev jag med "handbollsproffset" Andy på msn, men efter ett tag insåg jag att jag inte orkade skriva mer så jag ringde istället. En riktigt härlig pratstund med min stora smurf. Riktigt längesedan vi snackade sist :)

Efter det lagade vi mat till familjen, kyckling med ris, grönsaker och tzatsiki eller bearnaisesås:) Mycket gott och uppskattat av oss alla. 

Klockan lite i 7 åkte jag till en "skola" där mina pojkar ska börja om 1 vecka. Ska gå där tor och fre mellan 9.30-11.30. Så nu börjar allvaret med skola och rutiner. Kommer bli mycket jobb men också mycket kul. 

Nej nu måste jag lägga mig. Imorgon är en stor dag, ytterligare en storstad i USA att upptäcka och uppleva!
Tyvärr inga bilder från idag :( 
Men jag kan bjuda på denna fina syn som jag ska få uppleva SNART:)

  

 

Kommentarer
Postat av: Mammi

Förstår att ni längtar till LA, hade gärna varit med i ert bagage...hihihi Ha nu en härlig weeekend tillsammans.Kramar i massor

2010-09-09 @ 08:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0