Skogsmullar på jakt efter sten och flugor inomhus

Så hallå då alla glada. Idag har jag haft en toppendag. Vi pojkarna har varit glada och vi har myst. Imorse åkte vi till biblioteket och var på läs/sångstund. Där träffade vi Mariah och hennes värdbarn.

När vi kom hem lekte vi lite i garaget och åt sedan. Efter lunchen så var det flugjakt på g.. Men ja, det fanns inte så många flugor inne. Mera bestämt 000000 flugor. Så jag tog fram Joels gamla uppfinning. Och kul hade vi. Det slutade med att jag sprang runt och "smiskade" dem på gumpen. Och de skrattade av lycka och som de sprang.  



Efter deras nap så gick vi på ett uppdrag runt i området, i skogsspår och letade efter insekter, skalbaggar, kottar, bär, sten och hundar!  

Och vi hittade allt minsann! Pojkarna hade de kul och vi såg mycket. Ett stackars barn hade även glömt sin skateboard på en lekplats så vi stannade och lekte lite med den.

Idag har jag stått för maten, det blev köttfärssås med pasta och gräddbulle till efterrätt ;) MUMMMA PÅ DET..
Råkade ju köpa de på IKEA när jag var där i helgen..

Efter vi ätit så hoppade jag in i bilen och körde till Michaels och Target och fick inhandlat lite smått..
Lite presenter till folk hemma och annat skrot hahah :)

Detta är ett hus bakom oss. De tar verkligen detta med traditioner och högtider på allvar. .Jag väntar med spänning på Julen!


Ja detta var nog allt från idag. Nu ska jag se idol och sen nanna :) Imorgon är det skoldags för pojkarna och mig..

Kommentarer
Postat av: Mammi

Gomorron min sköna goa tös. Det strulade hemma med internet så jag väntade med spänning att läsa din blogg på jobb. Ska kolla moviesen ikväll men vad söt lilla Dex är. Ja du jag väntar också med spänning att få se detta hus till jul det kommer säkert att vara crayz mycket. Hoppas att du hittade lite fina saker. Love you o du vi hörs när vi hörs. Kram

2010-09-30 @ 08:04:07
Postat av: Petra

Auuw så söta ! Hihi jag saknar dig malin :( både dig dexter och nic. Usch ja! Hoppas du mår bra & har en bra dag! Vi får prata em dag behöver det :)

2010-09-30 @ 08:35:59
Postat av: Anna L

Naww så söta dom är! Saknar er o USA väldigt mycke! tänk att snart har de gått 4veckor sen vi kom till dig! Sitter här på jobb o längtar tillbaka!

Ser framemot bilderna som kommer i jul! Vad mysigt att få fira jul i USA, med alla ljus och dekorationer de har!

Ha en fortsatt skön vecka! kram <3<3

2010-09-30 @ 12:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0