Tisdag och VÄRLDENS TVÄTTDAG!

Ja dagen har verkligen gått i tvättnets tecken som Mamma alltid säger. Jag har tvättat 6 maskiner tror jag. Alla inte fulla dock, någon hade bara ett fåtal plagg.. Men det har tagit mig hela dagen i alla fall..

Jag började jobba kl 11 och slutar nu om 15 min kl 21.00.
Pojkarna ligger och sussar sött i sina sängar och jag tänkte ta tag i bloggandet efter att ha svarat på en massa mail och saker på facebook.

Vill även välkomna Ingrid, min extra mormor som äntligen fått sin dator efter 8½ månad och kan nu läsa alla mina inlägg och se mina bilder :) HEEEEEEJ bästa Inrgid! Välkommen..

Imorse tog jag mig en dusch och skypade sen med Mamma, Petra, Anna och Maria och Pappa! ÄLSKAR ER SÅ HIMLA MYCKET! Tur skype finns så vi kan då snacka! Det räcker som sagt att få höra era röster, då era tips och veta att ni faktiskt existerar på andra sidan världen! 

Så idag har jag myst med pojkarna, de har växt så mycket. Nic pratar sjukt mycket mer, mycket mer förståligt och även Dexter, han försöker tappert. Vi har gjort en massa och sen efter vi ätit middag badade jag dem, vi läste böcker, lekte och sen var det dags för sängen som tidigare nämnt.

Jag hade köpt en present till dem från Disney affären i Santa Monica, en Woody och en Tow Mater. 

Woody blev Dexters

Kram kram

Mater blev Nickys
 
Även han fick en kram




Filmklipp från Universal studios!





Kommentarer
Postat av: Mammi

Härligt för dig att vara hemma igen, håller med dig...de växer så det knakar...himla goa pågar. Skönt att du har fått undan all tvätt, snart tid för packning igen men då till Michigan...:-) Vi hörs o du jag älskar skype annars hade jag inte fixat detta min goa tös...Love you <3<3<3

2010-09-15 @ 06:37:27
Postat av: Mammi igen

Tack för att du delar med dig av dina äventyr...sköna movies....:-)

2010-09-15 @ 07:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0