UNIVERSAL STUDIOS I HOLLYWOOD!





Så ja idag har jag besökt hemmafruarnas krypin. Så för er som trodde de var en riktigt gata och "riktiga" hus och inte bara husväggar som är helt tomma bakom. Det är i princip bara en fasad..Måste jag göra er besvikna. Och när vi var där filmade de till serien i 5 olika byggnader, såg inte dock :( 

Wisteria Lane! Desperata Hemmafruar.

Lynettes hus
 
Gabis hus

Susans hus




Simpsons "bio/åk attraktion / berg och dal bana" var RIKTIGT fräck. Vi trodde de skulle vara skit, men där fick vi så vi teg! Sjukt vad man kan göra med teknik nu för tiden! 

Sjukt "blötande" åkattraktion. Men alla attraktioner var riktigt välarbetade, genomtänkta och helt geniala! Det är obeskrivligt. Vi åkte även på turen genom inspelningsstudion och såg otroliga saker och lärde oss mycket. Och insåg att ALLT på film ÄR verkligen BARA på film.
Vi såg King Kong 360 i 3D, och det var MASSIVT, MAGISKT OCH MEGA OBESKRIVLIGT! Herregud, vi satt i tåget och man slungades runt och var i striden mellan King Kong och dinousarerna, saliv spottades på oss och tåget åke från sida till sida.. OBESKRIVLIGT alltså..

Scooby doo och gänget och den riktiga bilen som använts i filmen..

Allt ni ser i princip är filminspelnings platser, byggnader osv osv..STORT..Inte de stora höghuset dock, det är ett hotell. Men allt till höger och mycket mer som jag inte fick med på bilden tillhör inspelning..


Vi fick se RIKTIGT SKÅDESPELARE, KÄNDISAR. Men lite B kändisar kankse.. De spelade en väldigt bra och imponerande sen för oss med båtar, stunt, jetskiis, drama och eld + bomber..


Jag har så sjukt mycket mer bilder och en massa filmklipp som gör sig mycket bättre. Men detta får räcka. Det har varit en tuff kväll för oss här, har varit en massa klydd. Så nu ska jag äntligen krypa ner till kojs, Anna och Maria sussar redan sött. Imorgon är det dags för mig att åka hem :( TRÅKIGT, LEDSAMT.. Men så är det dock, och jag har haft en superduper kanon helg här. Min fråga är helt enkelt, VARFÖR BOR JAG INTE I LA, SANTA MONICA, VENICE BEACH ELLER HOLLYWOOD? Love it..<3

Kommentarer
Postat av: Mammi

Blir så glad när jag ser vilket kanon väder ni har haft denna dag, det är ni värda... Hoppas att allt löser sig till det bästa och sov gött o natti natti.Love you ...<3<3<3 Ser fram emot att se fler movies o bilder...Pussssss

2010-09-13 @ 08:54:09
Postat av: Mammi igen

Hej gumman. Ville bara titta in o säga att jag är otroligt stolt över att ha dig som min dotter. Du fixar o styr o det blir bara ett stort plus för dig. Du växer med allt o hoppas att allt har löst sig till det bästa. Älskar dig o givetvis din lillsyrra med. Hälsa tjejerna. Ha en god tur hem till Seattle o pussa pågarna från mig. Love you

2010-09-13 @ 21:42:59
Postat av: Mammi

Blir så förbannad på allt...kunde inte sova...Du spara allt o jag hoppas att din värdfam. kan hjälpa dig när du kommer hem....Ska gå o försöka sova nu...Love you <3<3<3

2010-09-14 @ 02:15:24
Postat av: Mammi

Blir så förbannad på allt...kunde inte sova...Du spara allt o jag hoppas att din värdfam. kan hjälpa dig när du kommer hem....Ska gå o försöka sova nu...Love you <3<3<3

2010-09-14 @ 02:15:42
Postat av: Maria

här sitter vi nu på hotellrummet efter att varit ute o ätit, tomt o tyst är det. vi saknar dig redan. kom tillbaka:( tack för att vi fick komma o hälsa på dig har varit sååå roligt. o framför allt den intensiva helgen här i LA ( med undantag för vissa incidenter ) hoppas ditt flyg gick bra :)

Puss & Kram // Maria

2010-09-14 @ 05:24:07
Postat av: Anna

Hoppas allt har gått bra med flygresan!

Tack för allt Malin! har varit en underbar upplevelse, att först få hälsa på dig o familjen o sen o ha fått uppleva LA tsm!! Helt underbar resa!

Vi saknar dig redan!! Lite synd att det blev ett så snabbt avslut på flygplatsen, o jag o Maria som inte kunde hålla tårarna bort, haha :)

Tack än en gång för allt Malin!!Kram Anna <3<3

2010-09-14 @ 06:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0