Viss typ av massage är skön, ALDRIG MIN DOCK!

Hej på er alla glada!

Sitter här och känner mig lite mer flexibel och töjbar än vad jag gjorde för någon timme sedan. 
Men till tidigare på dagen först. 

Mariah kom hit vid 10 och så hade vi det kul med en liten lekdate. Barnen lekte fint tillsammans och min pojkar somnade gott till lunch.

På lunchen satt jag och kollade lite på internet och svarade på lite saker. 
Pojkarna sov inte så länge idag, 1 timme o 20 sen var båda vakna. 

Vi åkte till affären och handlade lite. Och de fick sitta i en sådan "bilkundvagn" hehe . Kul hade de i alla fall och de assisterade väldigt bra. 

Sen fick de snack och så utforskade vi ett spår jag inte precis gått på innan, inte fullt ut i alla fall. Liten damm med två broar och en liten lekplats. Så vi utforskade naturen på 1 timme. 

Sen slutade jag minsann. 
Då lagade jag sweet and sour kyckling med ris och wok grönsaker. 
Sen kom Silje och vi åkte till massagestället. 
Ja, är massage skönt då? Det är verkligen frågan jag ställer mig varje gång! Mitt svar är NEJ, NÄ, NO, NEI. Ont gör det, men klart man kan ju få sådan relaxation massage, men vad är det liksom. Lite lätt berörin eller? 

Det skulle vara en hel kroppsmassage men det räckte med att hon tog första taget i kring min nacke och så sa hon, I know that we were gonna focus on the neck, shoulder and back, but do you want me to do that for the whole hour instead? Där låg jag och kände att ja lite mjuk sådär helkroppsmassage hade ju inte varit fel. Men icke, det fick bli hård ja nästan misshandling, knådning av muskelknutor! AJ!
Men ja nu känns det ju lite bättre i alla fall, så idag kanske jag ska kunna sova ordentligt. Har inte kunnat det på länge.. Och ja det är för att jag är för spänd. 

Tänkte kolla när jag kommer hem om man kan få massage terapi och inte betala för det precis. Som att de är en förslitning eller ja skada.. Får se.. 

Sen råkade vi handla en gudomligt god glass på Baskin Robbins! Cookie dough = kaksmet/deg och det är fett gott. Ni vet ju själv så gott det är med degen eller smeten innan kakan eller bullarna är klara. Tänk er det doppat i choklad och blandat med glass, KAN DET BLI BÄTTRE? 
Det kommer jag med sakna närr jag kommer hem. Usch, kommer sakna Washington, vännerna, USA, Nic och Dex ja det mesta. Kommer bli tufft minsann.. SHOPPINGEN MED JU!

Lite svar på frågor:

¤Till Evelina, jag och Silje pratar våra egna språk. Så ja hon norska och jag svenska. Går prima faktiskt.. Kul, riktigt kul.

¤Till Cornelia, tack haha ja de är underbara mina små liv. De är lite över 2 år. 

¤Till Camilla, du det var en självklarhet hjärtat!!

¤Till Yasse, ja du vännen jag vet. Kommer bli fruktansvärt svårt, vill inte riktigt tänka på det samtidigt som jag ändå vill hem. Men ja jag kommer och hälsar på dig! Du vet, du kommer få finbesök i Velling från Anderslöv ;)

Sorry guys, kan inte ladda upp bilder. Blogg.se klyddar.. Ni får nöja er med text :)  

Kanske kommer en bild eller två nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0