Oh what a day, what a rainy day, welcome to Seattle folks!

Idag sov minsann och dag Nic till 8 och ja Dexter var inte så mycket sämre 7.20! Fy för hundan grabbar.
Vi mös lite på morgonen och jag tvättade en massa, sen träffade bestämde vi träff på museumet.

Barnmuseumet i Everett med Silje och pojkarna

Det är så kul att se hur de förändrats. Innan i detta rummet på museumet brydde de sig inte. De gick in och sen ut igen, nu stannar de och leker och leker lite med de andra barnen som är där inne med.


Teaterrummet

Ja det regnade ju som sagt, ÖSREGN HEEEELA DAGEN. Men ja nu är vi förbi sommaren och välkomnar Seattles världsberömda väder! REGN

De är inte medvetslösa lovar. Utan en ny lek vi lekte, åka kasebana på trägolvet, jag drar som en idiot hahah. En jädrans träning, efter ett tag orkade jag inte mer. Då fick de var sin filt som de kunde dra sina gosedjur på istället.



Ja här sitter jag och har precis kommit hem från en trevlig kväll med Siljis :) 
Vi åkte till QFC, Fred Mayer och Coldstone, så inhandlades en klass och en kalender som jag ska skriva upp allt som sker och ska ske.

Men om ni undrar dem som just NU äger dessa saker så heter personen Silje, för där står jag och ska betala min kalender och inser att PLÅNBOKEN ÄR I SKÖTVÄSKAN/BLÖJVÄSKAN!! Kul ju, så ja tur jag har Silje som ställer upp. Men lovar betala tillbaks henne imorgon! 

Sen köpte hon Snapples (persika iste, min favvis) till mig. Så kär min norska väninna! :) 

Åhh fick använda mina gummisar idag, för ja herre gud som det regnat idag och gör fortfarande. Vilka pölar! 
Bilden ser lite konstig ut men Silje kom till en såndär ferg accent sak. Men men, och skorna skulle kunna vara storlek 40 minst enligt bilden.. :)

Nej jag är fruktansvärt trött, så nu ska jag krypa till kojs! Ha det bäst.. Och lovar att svara på lite kommentarer imorgon. Nattnatt och morgonmorgon Sverige
 

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Gillar verkligen din blogg och pojkarna verkar ju helt underbara, jag funderade dock på hur gamla de är?



//Cornelia

2010-09-01 @ 09:05:00
URL: http://www.conken.blogspot.com
Postat av: Mammi

En sann vän är en vän som ställer upp för en i vått o torrt och helst när det kniper....Tack för de goa moviesen jag får mig goa skratt på morronen. Kul att se att du ser att pojkarna utvecklas o vågar mer....Miss you all 3....Love you <3<3<3 Idag går det i tvättetstecken för Mammi bara så du vet vi hörs när vi hörs o snart är systrarna Lundström hos dig kan knappt inte fatta det själv...Puss min pussgurka

2010-09-01 @ 14:22:32
Postat av: Evelina

Vilket språk pratar du och Silje med varandra? :)

2010-09-01 @ 15:56:51
Postat av: camilla

Hej! Det ser roligt ut på museumet, det hade nog varit något för Anton. Visst är det härligt när de upptäcker nya saker. Snygga stövlar!

2010-09-01 @ 21:50:24
URL: http://allimacdesign.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0