Tisdag och vi sa hejdå till farföräldrarna

Idag åkte vi till Southcenter Mall och lekte + åt på Rainforrest Cafe innan vi lämnade Loren och Zaidee på flygplatsen.

Väl hemma tvättade jag min saker och renbäddade sängen som Loren och Zaidee haft + vek in deras handdukar.. Tyckte det var så mysigt att vara tillbaka till mina hussysslor :)

Sen har pojkarna och jag lekt bara, mycket kul!

Har precis ätit god kyckling och ris, ska köra och hämta Silje om 5-10 min. Så blir det bio :)

Imorgon ska vi ha playdate, Silje och jag med våra barn..

Hinner inte skriva mer, sorry ganska ointressant kanske...

Och till dig som kommenterade anonymt, nej jag är bara på besök, ska inte komma tillbaks som aupair. Åker om ett par dagar igen ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0